نجات ۲ سرنشین قایق صیادی مفقود شده در آب‌های محدوده خارگ

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۲ سرنشین قایق صیادی مفقود شده در آب‌های محدوده جزیره‌های خارگ و خارگو نجات پیدا کردند.

مصطفی حاجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر سرگردانی قایقی صیادی در محدوده جزیره‌های خارگ و خارگو به دلیل تمام کردن بنزین، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۹ جی به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: قایق مضطر پیش از رسیدن ناجی، توسط یک فروند شناور محلی رویت شده و با رسیدن شناور ناجی ۲ سرنشین قایق مضطر تحویل گرفته شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: ۲ صیاد نجات یافته و قایق مضطر با کمک شناور ناجی به جزیره خارگ انتقال داده شدند.

حاجی رضایی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ها خلیج فارس تا پایان روز دوشنبه هفته آینده برای تردد‌های دریایی نامناسب است و در این مدت قایق‌های تفریحی و صیادی باید در مدت یاد شده از دریاروی اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با هر گونه شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۵۵۰ ارتباط بگیرند تا نسبت به امدادرسانی به آنان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.