اعزام مشمولان وظیفه عمومی به مراکز آموزشی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از اعزام مشمولان به مراکز آموزشی در اول خرداد ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده با اشاره به اعزام مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به مراکز آموزشی اول خرداد ۱۴۰۳ گفت: مشمولانی که برای اعزام سازمان وظیفه عمومی فراجا به مراکز آموزش معرفی شده‌اند طبق موارد ثبت شده در برگه‌های اعزام به خدمت، باید خود معرف، خودشان را به مراکز مشخص شده در برگه‌های محل مراجعه معرفی کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان افزود: سایر مشمولان هم باید ساعت ۷ روز سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ با به همراه داشتن اصل مدارک مورد نیاز شامل برگه اعزام به خدمت، برگه محل مراجعه، کارت واکسیناسیون، کارت ملی، شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا و ... در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان به نشانی رشت، کیلومتر ۳ جاده رشت به قزوین، کنار پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته باشند.

سرهنگ اسماعیل رجب‌زاده بر حضور بدون تاخیر مشمولان در ساعت اعلام شده و برای پیشگیری از خلل در روند اعزام، تاکید و تصریح کرد: کاهش مدت خدمت سربازی از ۲۴ ماه به ۲۱ ماه اجرایی شده و سربازانی غیربومی با فاصله بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محل زندگی خدمت کنند از مدت قانونی خدمت ۳ ماه دیگر کم می‌شود.

وی افزود: طبق ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح مدت دوره آموزش رزم مقدماتی سربازان، ۶ هفته است و اعزام به مرخصی در طول دوره امکان‌پذیر نیست.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان اضافه کرد: متقاضیان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی فراجا به نشانی www.vazifeh.police.ir، و یا سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی @khabaresarbazi مراجعه و اطلاعات کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.