صعود آلومینیوم اراک و گل گهرسیرجان به نیمه نهایی جام حذفی

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهرسیرجان با پیروزی مقابل چادرملو اردکان و هوادار به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند.

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۸:۱۵ تیم فوتبال چادرملو اردکان  دسته یکی میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار در پایان ۹۰ با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در حالی که وقت‌های اضافه‌های  هم در حال اتمام بود و همگان فکر می‌کردند این دیدار به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد رضا جبیره در دقیقه ۱۱۹ موفق شد دروازه چادرملو را باز کند تا این تیم راهی دیدار نیمه نهایی شود.

گل گهر سیرجان هم از ساعت ۱۹ میزبان هوادار بود که در پایان با ۵ گل شاگردان مسعود شجاعی را بدرقه کردند.

احمد زنده روح در دقیقه نخستین گل گل گهر را وارد دروازه هوادار کرد و نیمه اول نیز با همین یک گل به پایان رسید. در نیمه دوم شاگردان شجاعی که چیزی برای از دست دادن نداشتن حملاتی را روی دروازه گل گهر ترتیب دادند که مثمر نبود و سعید سحرخیزان در دقیقه ۶۹ موفق به گشودن دروازه هوادر شد.

مسعود کاظمینی در دقایق ۷۵ و ۲+۹۰  و مهدی ممی زاده در ۷+۹۰ موفق شدند سه بار دیگر نیز دروازه هوادار را باز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۲:۵۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام خدایش مسولان ایرالکو باید به فکر تیم المینیوم بشن هم مربی خوب بیارن هم چند تا بازیکن خوب بگیرن.خدایش این جایگاه المینیوم نباید باش توی جدول توی مرز سقوط .همینطور پیش بره سالی دیگه میره دسته یک.
آخرین اخبار