دستگیری یک زوج به جرم کلاهبرداری میلیاردی با رسید ساز جعلی

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری یک زوج به جرم کلاهبرداری و خرید طلا و جواهر با استفاده از رسید ساز جعلی و کشف کلاهبرداری یک میلیاردی خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی شکایت یکی از طلا فروشان محمودآباد مبنی بر وقوع کلاهبرداری ۱۰۰ میلیون ریالی توسط یک زوج جوان بااستفاده از رسید جعلی بانکی، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات فنی و بررسی‌های همه جانبه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی آنها را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهمان مسافر و از افراد غیر بومی استان هستند، گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که متهمان از ۴ شهروند طلافروش دیگر مبلغ یک میلیارد ریال با شیوه رسید ساز جعلی کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود: پس از تماس با هر ۴ مالباخته و شناسایی متهمان توسط آنان، در این رابطه پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ حسین زاده ضمن بیان اینکه متهمان با دستور قاضی پرونده تحویل زندان شدند، از کسبه وبازاریان خواست: در خرید وفروش و پرداخت وجه از سوی مشتریان مراقب این دست کلاهبرداری‌ها باشند تا مورد سوء استفاده و سرقت قرار نگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار