استاندار کردستان:

امسال بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه تکمیل می شود

زارعی کوشا گفت: امسال بالغ بر چهل هزار میلیارد تومان پروژه در دست احداث و تکمیل است که تا پایان سال عملیات اجرا و ساخت آنها به پایان خواهد رسید و در اختیار مردم استان قرار می‌گیرند.

استاندار کردستان در آیین تجلیل از پیشکسوتان، داوران، مربیان، مدال آوران و اعضای هیات استان و روسای هیات‌های کونگ فوی شهرستان‌های استان گفت: در ۲ سال اخیر با تلاش برای جذب اعتبارات ویژه و جهشی سعی کردیم که کمبود‌ها و محرومیت‌ها را از چهره استان کردستان نسبت به سایر استان‌ها کم کنیم.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: توسعه استان کردستان در گرو توجه ویژه دولت است و خوشبختانه در دولت سیزدهم بخش زیادی از توجه و نگاه‌ها به این استان کشیده شد و بخش زیادی از اهداف دولت در کردستان محقق شد.

 وی بیان کرد: عملکرد عمرانی دولت سیزدهم در سه سال اخیر بالغ بر پانزده هزار میلیارد تومان است که نسبت به دوره‌های قبل از خود رشد چشمگیری داشته است.

استاندار کردستان اظهار داشت:  در طول سال جاری بالغ بر چهل هزار میلیارد تومان پروژه در دست احداث و تکمیل است که تا پایان سال عملیات اجرا و ساخت آنها به پایان خواهد رسید و در اختیار مردم استان قرار می‌گیرند.

صندوق مالی حمایت از حوزه ورزشی تشکیل می شود

 وی اضافه کرد: تلاش برای جذب و ورود بخش خصوصی و نهاد‌های تولیدی و صنعتی به حمایت از حوزه ورزش و پوشش و جبران کمبود‌های مالی از طریق این بخش فعالیت‌هایی است که در بخش ورزش هدف گذاری شده اند و در طول امسال نیز پیگیری خواهد شد.

 استاندار کردستان گفت: تشکیل صندوق مالی حمایت از حوزه ورزش حرفه‌ای و تیم‌های ورزشی کردستان در لیگ‌های مختلف کشور از طریق مسئولیت‌های اجتماعی نهاد‌های تولیدی، معادن و صنایع استان از اهداف اصلی دولت برای توسعه ورزش کردستان است که امسال با جدیت و برنامه ریزی پیگیری می‌شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این آیین اظهار کرد: هیات کونگ فوی کردستان از جمله هیات های فعال و پُرتلاش استان است و در کنار افتخارآفرینی و قهرمان پروری، رعایت شاخصه های فرهنگی همچون احترام به پیشکسوتان، تکریم جایگاه مربیان، داوران و بزرگان این رشته ورزشی و حفظ روحیه جوانمردی و اخلاق مداری را سرلوحه خود قرار داده است.

 آمنه غلام ویسی گفت: همدلی و انسجام خانواده بزرگ هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان مثال زدنی است و از دلایل موفقیت های این رشته ورزشی در کردستان اتحاد اعضای آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.