در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ارتقای صنعت فیلم‌سازی با استفاده از هوش مصنوعی + فیلم

یک سازنده فضا‌های مجازی در صنعت سینمای ایران گفت: روش فیلم‌سازی با استفاده از هوش مصنوعی را در کتاب ویژوال پروداکشن منشتر خواهیم کرد.

فاطمه غفاری تهیه‌کننده و سازنده فضاهای مجازی در صنعت سینمای ایران از چاپ کتابی با عنوان ویژوال پروداکشن خبر داد و گفت: من به شخصه به مقوله آموزش خیلی اهمیت می‌دهم و احساس می‌کنم انسانی که به سلاح دانش و آگاهی مجهز باشد، قاعدتا می‌تواند در عرصه‌های مختلف ‌کاری خود موفق‌تر باشد. 

وی ادامه داد: در  بحث انتشار یا چاپ کتاب ویژوال پروداکشن در مراحل تولید و روش‌های تولید فیلم هستیم که این روش، روش جدیدی در دنیا است. به همین دلیل اقدام به نوشتن آن کردیم اما در بخش تحقیق هنوز در حال جست‌وجو و تحقیقات بیشتر هستیم. 

غفاری بیان کرد: درحال گرفتن مجوز چاپ کتاب هستیم تا به زودی چاپ و رونمایی کتاب را با مراسمی خاص داشته باشیم. ویژیوال پروداکشن را نام کتاب انتخاب کردیم و به نوعی چون روش تولید در فیلم‌سازی را به صنعت در آوردیم، فیلمسازی به شکل صنعت اولین بار روی کار آمده است.

وی در پاسخ به اینکه تالیف کتاب با همکاری چند نفر صورت گرفت گفت: چون بیس کار تخصصی است، این کار را آقای صفاریان خودشان انجام دادند اما من به نوعی به عنوان تهیه‌کننده‌ای که روش‌های سنتی را می‌دانست پای کار بودم و در نتیجه روش‌های تولید ویژوآل پروداکشن‌ را انتخاب کردیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار