بازدید مسئولان حج و زیارت از مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در مدینه

نشانی مرکز پزشکی در تمامی هتل‌های محل اقامت هم وطنانمان در مدینه منوره نصب می شود تا به سهولت بتوانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

مسئولان حوزه حج و زیارت با حضور در مرکز پزشکی جمعیت هلال احمردر مدینه منوره بر لزوم خدمت‌رسانی مطلوب به زائران ایرانی تا آخرین لحظه حضور در این شهر تاکید و تصریح کردند که نشانی این مرکز در تمامی هتل‌های محل اقامت هم وطنانمان در مدینه منوره نصب شود تا به سهولت بتوانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی به همراه آقای سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت غروب سه شنبه( ۱ خرداد) در بازدید از مرکز پزشکی حج و زیارت وابسته به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مدینه منوره با پزشکان و بیماران حاضر در این مرکز گفتگو کردند و آخرین وضعیت روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران را از نزدیک جویا شدند.

مسئولان حوزه حج و زیارت در جریان بازدید از مرکز پزشکی کشورمان در مدینه منوره ضمن گفتگو با برخی از بیماران حاضر در این مرکز تأکید کردند که خدمت‌رسانی مطلوب به زائران ایرانی باید تا آخرین لحظه حضور در این شهر ادامه یابد و نشانی این مرکز در تمامی هتل‌های محل اقامت همطونانمان در مدینه منوره نصب شود تا به سهولت بتوانند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

بنابراین گزارش، در این بازدید مسئولان مرکز پزشکی ضمن ارایه گزارشی از روند ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مراجعان، وضعیت سلامت زائران ایرانی حاضر در مدینه منوره را مطلوب عنوان کردند.

در حاشیه این بازدید، دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج با اشاره به اینکه این مرکز به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران ایرانی است، اظهار داشت: مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در مدینه دارای بخش‌های تخصصی مانند: داخلی، طب اورژانس، اعصاب و روان ، زنان و داروخانه است.

وی با بیان اینکه دو درمانگاه در مراکز استقرار زائران ایرانی نیز همطونانمان را پذیرش می‌کنند یادآور شد چنانچه نیاز به خدمات پزشکی بیشتری باشد مراجعه کنندگان به این مرکز ارجاع داده خواهند شد. در این مرکز ۶ تخت بستری پیش بینی شده است و در صورت نیاز به خدمات تخصصی تر ، بیماران به مراکز درمانی کشور میزبان انتقال خواهند یافت.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت افزود: کادر درمان مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره ۳۹ نفر هستند.

برچسب ها: حج تمتع ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار