بزرگداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در قم

مراسم بزرگداشت درگذشت شهادت‌گونه آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه‌ در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

مراسم بزرگداشت ارتحال شهادت‌گونه آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی با حضور گسترده زائران و مجاوران مردم قم شامگاه سه شنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید و شماری از اساتید حوزه علمیه قم، طلاب و اقشار مختلف مردم برای قرائت فاتحه حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دراین مراسم در سخنانی با تأکید بر اینکه آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری با کفایت، شایسته و آبرویی برای ایران زمین بود، خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف نسبت به رئیس جمهور کشورمان نگاه محترمانه‌ای داشتند و بسیاری از کشورها نسبت به این حادثه عکس العمل بزرگی نشان داده، حتی برخی از کشورها عزای عمومی اعلام کردند.

وی با تأکید بر اینکه آیت الله رئیسی همواره ایران اسلامی را کشور امام زمان (عج) می‌دانست و با ایثارگری وارد میدان شده، کشور را در دورانی سخت در دست گرفت و از بحران‌های مختلفی عبور داد، اظهار داشت: آیت الله رئیسی کاری کرد که امروز نرخ بیکاری در کشور به زیر ۸ درصد رسیده است؛ کشور ضمن عبور از تعطیلی ۲ هزار کارخانه، به رونق تولید و فعال شدن بیش از ۱۰ هزار کارخانه رسید.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با بیان اینکه آیت الله رئیسی اهتمام جدی بر اتمام پروژه‌های بر زمین مانده و نیمه تمام داشت، خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی در طول دو سال به اندازه ۱۰ درصد تخت‌های بیمارستانی کل ۴۴ سال گذشته را احداث نمود و با مدیریت بحران برق، توانست کشور را از قطعی‌های گسترده برق عبور دهد.

حاج ابوالقاسم در ادامه تبیین دستاوردهای دولت آیت الله رئیسی، رکورد صادرات غیر نفتی ۵۳ میلیارد دلاری را گواهی روشن بر رویکرد ارزشمند اقتصادی ایشان دانست و اظهار داشت: کشورهای متخاصم نیز معترف به کارهای کارستان آیت الله رئیسی بودند.

وی پرتلاشی و تلاش بی وقفه در خدمت به کشور، مردم و اسلام را از ویژگی‌های بارز آیت الله رئیسی دانست و با تأکید بر اینکه ایشان هیچ روز تعطیلی نداشت و همواره در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به مردم قدم بر می‌داشت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان رئیس جمهور با کفایت و شایسته یاد نمودند؛ چرا که این دولت متفاوت با دولت‌های دیگر کار نموده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.