پخش زنده وداع تماشایی تهرانی‌ها با شهید جمهور

مراسم عزاداری، وداع و تشییع پیکر مطهر شهید آیت‌آلله سید ابراهیم رئیسی و تیم همراه ایشان، امشب و فردا صبح از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه «شهید جمهور» شبکه پایتخت، با اجرای حسین مولایی امشب از ساعت ۲۰ میزبان مراسم عزاداری مردم تهران برای شهدای خدمت است. این برنامه در ارتباط‌های زنده با مصلی امام خمینی (ره) و حرم سید الکریم، شاه عبدالعظیم حسنی (ع) مراسم عزاداری مردم ولایتمدار ایران و تهران را به تصویر می‌کشد. 

همچنین برنامه «شهید جمهور» از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه مراسم اقامه‌ی نماز بر پیکر خادم الرضا و شهدای خدمت به امامت رهبر معظم انقلاب را به صورت زنده و مستقیم از دانشگاه تهران به تصویر می‌کشد. 

گفتنی است مراسم وداع و تشییع تماشایی و ماندگار مردم ولایتمدار ایران و تهران با رئیس جمهور شهید و حامی مظلومان از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی بخش دیگری از برنامه شهید جمهور است که روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود. 

عوامل برنامه در شهر با حضور در سطح شهر، گزارش‌های ماندگاری از مراسم عزاداری شهدای خدمت در حرم سید الکریم و مصلی تهران و همچنین بدرقه ایشان از دانشگاه تهران را پیشکش نگاه مردم شریف تهران نیز می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.