معاملات خریدوفروش مسکن در سامانه خودنویس شفاف می شود

مسئول سامانه خودنویس گفت: با ثبت قراردادهای خرید وفروش مسکن در سامانه خودنویس از این ماه، معاملات خریدوفروش مسکن هم شفاف خواهد شد.

ساسانی، مدیرعامل سامانه خودنویس در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر روند معاملات‌ مسکن در سامانه خودنویس با جدیت دنبال می شود و میزان ثبت قرارداد ها با رشد بسیار خوبی روبرو شده است، گفت: مقرر شد از خردادماه ثبت معاملات مسکن در بخش خرید و فروش مسکن انجام شود که تاریخ دقیق آن را به زودی اعلام می کنیم‌.

وی افزود: ثبت معاملات مسکن در بازار اجاره‌بها از طریق سامانه خودنویس نقش بسیار  موثری در کاهش تخلفات مشاوران املاک داشته و از سوی دیگر توانسته است بازار اجاره بهای مسکن را از سال گذشته به آرامش برساند.

ساسانی بیان کرد: فعالیت این سامانه ۲۴ساعته بوده و تمامی روند ثبت اطلاعات ساده و آسان بوده و همین موضوع خود باعث شده استقبال از این سامانه بسیار از سوی متقاضیان مناسب باشد.

مدیرعامل سامانه خودنویس افزود: در حال حاضر ثبت معاملات و قرارداد ها در این سامانه هیچ هزینه ای ندارد و مستاجران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن که نیاز به کد رهگیری دارند اطمینان خاطر داشته باشند که ثبت قرارداد در این سامانه رایگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار