شرافتی:

طرد اتباع غیر مجاز در اولویت کاری است

نشست مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی با فرماندار ، اعضای شورای تأمین و کمیته ساماندهی و طرد اتباع غیرمجاز شهرستان چناران برگزار شد.

نشست مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با فرماندار ، اعضای شورای تأمین و کمیته ساماندهی و طرد اتباع غیرمجاز شهرستان چناران صبح امروز سه شنبه یکم خرداد 1403 در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

حسین شرافتی در این نشست ضمن تبیین گزارشی از آخرین وضعیت اتباع و مهاجرین استان از تلاشهای خالصانه دستگاههای امنیتی و فراجا در انجام مأموریتهای محوله در خصوص اتباع تقدیر نمود.

وی در ادامه با اشاره به اولویتهای کاری سال 1403 اداره کل اتباع، بیان داشت: سازمان ملی مهاجرت پس از تشکیل، طرحها و برنامه های ویژه ای در خصوص ساماندهی دقیق و صحیح اتباع کشور برنامه ریزی، اجرا و پیگیری می نماید که بسیاری از این برنامه ها نیز در استان خراسان رضوی در حال انجام می باشد.

شرافتی در ادامه از همکاری و تعامل فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان چناران تقدیر نمود و بیان داشت: شناسایی و طرد اتباع خارجی غیر مجاز بعنوان مهمترین اولویت کاری این اداره کل با جدیت و با همکاری و اهتمام سایر دستگاهها در حال پیگیری میباشد و با اتباعی که بصورت غیرمجاز در استان حضور دارند برخورد قانونی لازم صورت میپذیرد.

محسن مه آبادی،فرماندار شهرستان چناران نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان در خصوص شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیر مجاز ارائه داد و بیان داشت: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، شناسایی و جمع آوری اتباع غیر مجاز در شهرستان بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است در پایان این نشست توسط مدیرکل از فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان با ارائه لوح سپاس، قدردانی به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.