از کشف نوشیدنی‌های قاچاق تا دستگیری عاملان قاچاق مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث استان قزوین در روز سه شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران یگان امدادشهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از آن، ۵ هزارو ۳۶۰ قوطی آبمیوه و نوشابه انرژی زا قاچاق، که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۹۴۰ گرم شیشه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان درپی کسب خبری از فعالیت تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر در انتقال مقادیری مواد مخدر به سمت استان قزوین مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها آغاز کردند.

سرهنگ علی بیگی ادامه داد: با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی، افراد مذکور شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ در حال انتقال مواد مخدر به سمت قزوین هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل عبور این افراد در یکی از محور‌های مواصلاتی استان اعزام و موفق شدند، خودروی آنان را هنگام ورود به استان متوقف کنند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۹۴۰ گرم شیشه کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.