پویش «همه عزاداریم» دانش آموزان در پی شهادت رئیس‌جمهور راه اندازی شد

در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور پویشی در میان دانش آموزان با عنوان «همه عزاداریم» به راه افتاده است.

در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهوری و هیئت همراه و عروج شهادت گونه ایشان، پویشی در شبکه‌های اجتماعی در میان دانش آموزان با عنوان همه عزاداریم به راه افتاده است.

در پویش همه عزاداریم ضمن فضاسازی و برگزاری مراسم عزاداری برای درگذشت رئیس جمهور، ایستگاه‌های صلواتی و یا خیمه‌های عزاداری برپا می‌شود.

این پویش دانش آموزی از سوی دانش آموزان عضو و  با همکاری هیئت‌های دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می شود.

این پویش اولین بار در بین دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان آغاز شد و پس از آن به دنبال انتشار تصاویر این پویش در شبکه‌های اجتماعی، دانش آموزان از شهرها و استان‌های دیگر هم به این پویش پیوستند.

همچنین از روز گذشته دانش آموزان دختر یکی از دبیرستان‌های شهر کرج با خلاقیت خود و با عشق و علاقه‌ای که به رئیس جمهور داشتند؛ پادکستی به مناسبت شهادت ایشان و هیئت همراه آماده کردند که از همان دیروز در شبکه‌های اجتماعی دانش آموزی دست به دست می‌شود.

این پادکست به مدت ده دقیقه و مناسب مراسم‌های صبحگاهی مدارس است. پادکست از زبان دانش آموزان و با جملاتی خطاب به رئیس جمهور آغاز شده و با دعا برای ظهور حضرت مهدی (عج) پایان می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
افرین
باید قدردان زحمات ایشان و مابقی شهدا باشیم
آخرین اخبار