کار‌های شهید آیت الله رئیسی در تاریخ ماندگار خواهد بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: کار‌ها و فعالیت رئیس دولت سیزدهم در مدت سه سال بدون شک در تاریخ ماندگار و ثبت خواهد شد.

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در نشست کارگروه اطلاع رسانی استان گفت: امروز شرایط کشور ویژه است و همه ما بایستی با درک این موضوع تلاش کنیم تا از این مقطع نیز با سربلندی عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران از چنین مصیبت ها، داغ‌ها و بلا‌ها در طول ۴۵ سال پیروزی انقلاب اسلامی بسیار دیده و آن را تجربه کرده است، اضافه کرد: در هر مقطعی از زمان با پیش آمدن چنین حوادث و اتفاقاتی گام‌های ملت بلندتر و اراده‌های آنان نیز راسخ‌تر شده و در عین حال نیز مسئولیت‌ها هم بزرگ‌تر شده و به همین جهت آحاد جامعه، به ویژه اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها در چنین شرایط سخت و دشوار باید همیت و جدیت بیشتری را از خود نشان دهند.

کاظمی با اشاره به شخصیت شهید سیدابراهیم رئیسی، بیان کرد: ایشان توانستند از دل پیچیده‌ترین چالش‌هایی که کشور با آن روبرو بود، مدل و الگوی موفق و دلچسبی را در برابر همه آزادگان عالم به تصویر بکشد کاری که رییس دولت سیزدهم طی حدود سه سال از عمر خدمتی خود به انجام رساند در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

وی ادامه داد: افراد گوناگون با سلایق و گرایش‌های مختلف سیاسی خود همگی اذعان داشته و دارند که شهید آیت الله رئیسی ذره‌ای از فرصت خود را به ناسپاسی‌ها صورت گرفته به ایشان صرف نکردند تا فرصت خدمت رسانی به مردم را از دست ندهند و به واقع واژه حکمرانی به معنای واقعی کلمه را ترسیم کردند.

کاظمی ادامه داد: شهید سید ابراهیم رئیسی در طول خدمت خود در حوزه ریاست جمهوری امید‌ها را زنده کردند و شب و روز تلاش و مجاهدت کردند، هیچگاه کم نیاوردند و این در حالی بود که تبعیت و همراهی محض با کانون اصلی نظام را به بهترین شکل ممکن مورد اجرا گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امروز و با شهادت سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم هیچ اختلالی در مدیریت کشور رخ نخواهد داد چرا که با وجود همه ظرفیت‌های قانونی موجود، مدیرانی پاکباخته و آماده به خدمتی وجود دارند و ظرفیت آن نیز در اصل ۱۳۱ قانون اساسی تعیین و تکلیف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.