برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در قم

پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان عصر فردا سه‌شنبه در شهر مقدس قم تشییع خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان وی فردا صبح در تبریز انجام می‌شود و پس از آن، پیکر این شهدای خدمت عصر سه‌شنبه ساعت ۱۶:۳۰ از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) به سمت مسجد مقدس جمکران بر روی دستان مردم انقلابی، متدین و قدرشناس در شهر قم تشییع خواهد شد.

تجمع بزرگ طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بزرگداشت شهدای خدمت نیز ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه در مدرسه علمیه فیضیه برپا خواهد شد.

بنا بر اخبار اعلام شده پیکر رئيس جمهور شهید، ساعت ۹ صبح فردا در شهر تبریز از میدان شهدا تا مصلی این شهر تشییع می شود و پس از آن برای تشییع به قم انتقال پیدا می‌کند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
خدایا این ساعتهای سخت روزهای پر التهاب این غم فراق زودی تمام شود خداجان مهدی فاطمه رابرسان ۳۱۳ نفر تکمیل شد بیا دیگر منتظریم ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
رئیس جمهور عزیز ما آقای رئیسی عزیزم همیشه به یادت هستیم و از تو درس می گیریم خدا به همراهت خیلی خوب بودی ممنون از فداکاری ها و کارهای خوبی که برای مردم و کشور انجام دادی تو اینقدر خستگی ناپذیر بودی که انگار می دانستی وقت زیادی برای خدمت نداری و سعی می کردی همه کارها را به سرعت انجام بدهی شهادت گوارای وجودت برای ما هم دعا کن
آخرین اخبار