در حال تکمیل؛

‌مسئولان فارس شهادت رئیس جمهورو همراهان ایشان را تسلیت گفتند

در پی به شهادت رسیدن آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه جمعی از مسئولان ارشد استان و علما و فضلا پیام تسلیتی صادر کرد.

در پی به شهادت رسیدن آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همچنین وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی، امروز، ۳۱ اردیبهشت‌ماه جمعی از مسئولان ارشد استان و علما و فضلا پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت دبیر جامعه روحانیت شیراز

سیدمحی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز  شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهان را تسلیت گفت.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

حادثه غم بار و دردناک سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور که منجر به شهادت دوست دیرین ۴۵ ساله ام رئیس جمهور مردمی و ولایت مدار، خادم امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و خادم مخلص ملت بزرگ ایران و یار و پیرو وفادار امامین انقلاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان گردید را به محضر ولی الله الاعظم حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و ملت ولایت مدار و قهرمان ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

تبریک از این جهت که در شب میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) به خادمی حقیقی آنحضرت نائل شد و تسلیت از این جهت که ملت ایران خادمی پرشور و وفادار و صادق را از دست داد. 

مصیبتی که دل‌های عاشقان نظام اسلامی در عالم را سوزاند و رژیم صهیونیستی و خودفروختگان وابسته را خوشحال کرد، اما جنایتکاران تاریخ بدانند براساس آیه شریفه مَا نَنسَخ مِن ءَایَةٍ أَو نُنسِهَا نَأتِ بِخَیر مِّنهَا أَو مِثلِهَا أَلَم تَعلَم أَنَّ ٱللَّهَ عَلَى کُلِّ شَیء قَدِیرٌ (بقره ۱۰۶) این مسیر پربرکت ان شاءالله با تدبیر رهبری حکیم نظام اسلامی و عنایات امام زمان (عج) همچون گذشته پرشورتر طی و این انقلاب به دست مبارک صاحب اصلی آن تقدیم خواهد شد.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان فارس

همچنین در پیام تسلیت سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس آمده است:

ضایعه دردناک و اسفبار سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهانش و شهادت این عزیزان، غم و اندوه فراوانی را به جا گذاشت و مایه تأثر و تألم همگان گردید.

بدون شک؛ رئیس جمهور محبوب جمهوری اسلامی ایران به عنوان خادم الرضا خدمات خالصانه‌ای برای ایران اسلامی و ملت بزرگ این سرزمین انجام دادند که همواره در یاد‌ها ماندگار خواهد شد.

اینجانب شهادت رئیس محترم جمهور، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر عزیزان این حادثه غم انگیز را محضر امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ملت شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو می‌کنم.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در پیامی این‌گونه شهادت رئیس جمهورمان تسلیت گفت:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه تلخ و جانسوز شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، موجی از اندوه را برای همه هموطنان در پی داشت. خادم انقلابی مردم ایران که پس از سال‌ها تلاش و ممارست در مسیر آبادانی وطن اسلامی و خدمت به مردم شریف کشور در عرصه‌هایی مهم و تاثیرگذار، در راه خدمت، به آرزوی دیرینه‌اش دست یافت.

رئیس جمهوری شریف و صدیق که متعهدانه، در طول حیات پربارش، در کنار بهره‌مندی از فضائل دینی و معنوی، توانست گام‌های موثری در سرافرازی ایران، همچنین ارتقای جایگاه جامعه دانشگاهی و اساتید، احترام به دانش و دانشجو برداشته و پاداش خود را با شهادت گرفت.

شهادت این عالم دینی فقید و انسان انقلابی، خادم الرضا (ع) را که در شب میلاد مولایش، حضرت امام رضا (ع) به لقاء الهی رسید و همچنین وزیر محترم امور خارجه کشور و دیگر همراهان ایشان را به محضر بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیت مکرم آن شهیدان به خداوند پیوسته و همه مردم شریف ایران، به ویژه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، تبریک و تسلیت می‌گویم.

امید است ثمرات دستاورد‌های این شهید راه خدمت و همراهان گرامی ایشان، برکتی معنوی برای سرای باقی بوده و خداوند عزوجل این عزیزان را در محضر قدسی خویش، از علو درجات مهر و رحمت واسعه خویش، محظوظ گرداند.

پیام صدور تسلیت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس

در پیام حمیدرضا ایزدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس هم آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

شهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسیدند را خدمت مقام معظم رهبری (حفظه‌الله)، مردم عزیز ایران، خانواده محترم شهدا و ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. از درگاه پروردگار منان برای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده‌های قربانیان و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت مسألت دارم.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

در پیام تسلیت سیدمسعود عظیمی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هم آمده است:

ولا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور محترم و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد و در حین خدمت و انجام وظیفه قلب همه ما را به درد آورد و ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد.

این حادثه تلخ و اندوه‌بار که منجر به شهادت وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم و جمعی دیگر از همراهان رئیس جمهور هم شدبدون شک ضایعه بزرگ و فقدانی عظیم و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و نیز ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان و همراهان شهید را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پیام مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در پی شهادت رئیس جمهور مردمی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس در پیامی شهادت رئیس جمهور مردمی شهید سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز را در پی سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
بی‌شک، ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رییس جمهور مردمی و متواضع متاثر است.

صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز که به همه ملت ایران و پیشرفت کشور علاقه‌ی قلبی داشتند، برایشان بهترین تقدیر را رقم زد و شهادت، این مرگ تاجرانه نصیبشان شد.

خوشا به سعادت ایشان، خوشا به سعادت ایشان. داغ جانسوز دیگری که امروز متحمل هستیم فقدان رجل الهی، آیت الله آل هاشم است.

در دل مردم جای داشت و عزیز مردم تبریز بود.

رحمت و رضوان الهی بر او و وزیر امورخارجه‌ی پرتلاش صادق و خدمتگذار جناب آقای امیرعبدالهیان و استاندار جوان آذربایجان شرقی و سایر همراهان این عزیزان.
این واقعه‌ی تلخ را به خانواده این شهیدان بزرگوار، مردم سربلند ایران و به ویژه کوه استوار انقلاب اسلامی، رهبر معظم حضرت آیت الله خامنه‌ای (حفظه الله) تسلیت عرض می‌کنم.

در حال تکمیل ... 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار