پیام‌های تسلیت مسئولان حوزه ارتباطات به دنبال شهادت رئیس جمهور و همراهانش

مقامات و شخصیت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات،با انتشار پیام‌هایی شهادت آیت الله رئیسی و جمع همراهش را تسلیت گفتند.

حوالی ظهر روز گذشته بود که اخباری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد رئیس جمهور کشور، آیت الله رئیسی در رسانه‌های مختلف منتشر و دست به دست شد. از همان زمان اقدامات نهادهای مربوطه جهت پیدا کردن بالگرد حادثه دیده و سرنشینان آن از سر گرفته شد. 

بعد از ساعت‌ها گشت زنی و تلاش برای یافتن این بالگرد صبح امروز خبر ناگوار شهادت سرنشینان آن اعلام شد. این حادثه واکنش های زیادی را در میان افراد مختلف به همراه داشت.

تسلیت وزیر ارتباطات به دنبال درگذشت رئیس جمهور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
 
در پی سانحه جانسوز بالگرد و عروج رئیس جمهوری کشورمان و هیأت همراه، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ پیام تسلیتی صادر کرد که بدین شرح است:
 
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خادم الرضا، خادم جمهور ایران، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در سالروز میلاد مسعود حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
رئیس جمهوری در طول دوران حیات پر برکت خود در راه اعتلای کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب و خدمت مردم ذره‌ای کوتاهی نکرد و سرانجام در این مسیر هم به شهادت رسید.
شهادت رئیس جمهوری جهادی و محبوب و جناب آقای حسین‌امیرعبدالهیان، وزیر خستگی ناپذیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان این پرواز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم و معزز و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی در کنار شهید ابراهیم رئیسی
 

مدیر اطلاع رسانی وزارت ارتباطات: به شما شهید جمهور افتخار می‌کنیم

محمداحسان خرامید، مشاور وزیر ارتباطات نیز به دنبال شهادت رئیس جمهور کشور پستی را در صفحه‌اش منتشر کرد.

واکنش وزیر ارتباطات به شهادت رئیس جمهور و همراهانش

 

پیام تسلیت رئیس سازمان فضایی ایران در پی شهادت رئیس جمهور مردمی

 حسن سالاریه، رئیس سازمان فضایی ایران در پیامی شهادت جانسوز رئیس جمهور مردمی و خدوم، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس سازمان فضایی ایران در پی شهادت رئیس جمهور مردمی

حسن سالاریه، معاون وزیر ارتباطات در پیامی شهادت جانسوز رئیس جمهور مردمی و خدوم، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

مرحوم شهید حضرت آیت الله رئیسی عمر خود را صرف دیانت و خدمت به انقلاب و مردم شریف انقلاب اسلامی کرد و در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

او در مسیر خدمت فردی خستگی ناپذیر و نمونه بارز مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و عمل صادقانه اش همواره سرمشق خواهد بود.

شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم ملت و همراهانش وزیر امور خارجه دکتر حسین امیر عبداللهیان، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه با فضیلت تبریز، دکتر مالک رستمی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت می گویم و مطمئنم مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان جهان او را هرگز از یاد نخواهند برد و یادش همواره در دلهامان زنده خواهد بود.

روحشان با صلحا، علما، شهدا و مجاهدین فی سبیل الله محشور باد.

پیام تسلیت مرکز ملی فضای مجازی درپی شهادت رئیس جمهور و همراهانش

 

مرکز ملی فضای مجازی با صدور اطلاعیه، شهادت رئیس جمهور مردمی و جمعی از مقامات دیگر را تسلیت گفت.

مرکز ملی فضای مجازی با صدور اطلاعیه ای شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور، آیت الله آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر شهدای سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

با نهایت تاسف و تاثر خبر ناگوار شهادت رئیس جمهور مردمی، خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در راه خدمت به ایران عزیز، آحاد مردم ایران را داغدار کرد.

حضور در مناطق محروم و دیدار با مردم در جای جای کشور و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات مردم، شهید رئیسی را چهره ای ممتاز در میان کارگزاران خدوم انقلاب اسلامی قرار داد و شهادت، اجر چند دهه خدمت بی منت ایشان به این نظام مقدس و ملت شریف ایران بود.

درس آموختن در مکتب امام راحل(ره) و همراهی و تبعیت محض از مقام معظم رهبری و پایبندی به ارزش های نظام مقدس اسلامی و دامن نزدن به دعواهای سیاسی و جناحی به جای خدمت به مردم، موجب شد تا ایشان نماد و الگویی در ولایتمداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم باشند.

ساده زیستی و مردمی بودن و اذعان همه گروه ها به اخلاص و مردم داری شهید آیت الله رئیسی چه در زمان خادمی در حرم امام هشتم(ع) و چه ریاست قوه قضائیه و نهایتاً مسند ریاست جمهوری، ایشان را در کنار نام های بزرگی همچون شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و قهرمان مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی، در تاریخ معاصر ایران جاودانه کرد.

مرکز ملی فضای مجازی شهادت آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر و همچنین امام جمعه محبوب استان آذربایجان شرقی شهید آیت الله آل هاشم و دیپلمات انقلابی شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی و سایر شهدای سانحه سقوط بالگرد را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهداء و عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال علو درجات را برای شهدای این حادثه مسئلت داریم.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت ملی پست در پی شهادت رئیس جمهور: شهادت حین خدمت، نصیب مردان مخلص خدا می‌شود

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با صدور پیامی شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراهشان را به خانواده بزرگ پست تسلیت گفت.

 در متن پیام تسلیت محمود لیائی چنین آمده است:

​​​​​​​انالله و انا الیه راجعون

​​​​​​​بی‌شک شهادت حین خدمت، تنها نصیب مردان مخلص خدا می‌شود. آنانی که جز رضایت معبود و خدمت به مخلوق، آرزویی ندارند و حاضرند در این مسیر الهی جان شیرین‌شان را هم ایثار کنند.
ملت ایران امروز داغدار یکی از همین خادمانش است. مردی از سلاله پیامبر(ص) که صفای باطن، اخلاص عمل و روحیه جهادیش برای حفظ کیان و عزت جمهوری اسلامی ایران، وصف‌نشدنی است.
بی‌تردید شهادت رئیس جمهور محترم، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان خدمت‌گزارشان، ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه انقلابی ایران است. اما داشتن رهبری فرزانه و مدیریت مدبرانه ایشان، این غم بزرگ را تسلی بخشیده و آرامش را بر قلبهایمان مستولی می‌کند.
اینجانب بار دیگر این ضایعه دردناک را به کارکنان شبکه پستی کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات برای این خادمان شهید و صبر و شکیبایی برای خانواده‌های این عزیزان مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت رئیس هیئت مدیره سازمان نصر تهران در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه

در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی، علی حکیم جوادی، رئیس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت رئیس هیئت مدیره سازمان نصر تهران در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه
در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی، علی حکیم جوادی، رئیس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

شهادت جانسوز خادم‌الرضا(ع) آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان در مسیر پیشرفت کشور و خدمت‌ به مردم شریف ایران، موجب تأثر و تألم بسیار شد.

لازم می‌دانم شهادت ایشان را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای، مردم عزیز کشورمان و بیت داغدار آن زنده‌یاد تبریک و تسلیت عرض کنم.

از پروردگار متعال برای شهدای گران‌قدر این واقعه تلخ، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

پیام‌ تسلیت رئیس هیأت‌ مدیره مخابرات در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان‌ ایشان

در پی اعلام‌ خبر شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان، دکتر ابراهیم محمودزاده پیام تسلیتی به خانواده مخابرات و ارتباطات کشور و مردم شریف ایران صادر کرد.

 متن پیام تسلیت ابراهیم محمودزاده به این شرح است:

انَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

آن شهید بزرگوار در طول دوران خدمت و بندگی خدا، هیچ هدفی جز خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تا آخرین لحظه حیات پربار خویش دنبال نکرد و تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت.

تفکر دینی و اعتقادی، روحیه انقلابی، نگاه مردم سالاری و شخصیت آرام و منطقی در کنار اندیشمندی و دوراندیشی ایشان برای حل مشکلات مردم و کشور، در دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و کم تکرار بوده و قطعاً ماندگار و یادگار خواهد بود.

اما مسلماً این کشتی در مسیر حرکتی خود به دست و اندیشه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه ای (مدظله العالی)، به سرمنزل مطلوب خواهد رسید و قطار پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

این‌جانب، شهادت آیت‌الله رئیسی، خادم الرضا و همراهان ایشان را در این ضایعه بزرگ و اندوهناک که دل‌های تمام ملت شریف ایران و آحاد جامعه انقلابی و قدرشناس را به درد آورد، به پیشگاه حضرت امام‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهدای گران‌قدر این سانحه غمبار، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های ایشان، درخواست صبر جمیل و اجر جزیل دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار