پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی شهادت رئیس جمهور

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری ایران اسلامی و همراهان وی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان و نوری استاندار مازندران در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهوری ایران اسلامی و همراهان وی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا

سید الشهدای خدمت؛ خادم محرومین و حامی مستضعفان؛ خادم الرضا (ع)، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ ریاست جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد ثامن الائمه؛ حضرت امام رضا (علیه السلام) در ماموریت خدمت به میهن اسلامی به اتفاق برخی از خدمتگزاران بر اثر حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی که تا آخرین لحظات حیات گرانسنگ خود در کسوت خدمت به مردم و میهن اسلامی مجاهدت نمود؛ فرجام زندگی پربار خویش را با شهادت در راه خدا به سرانجام رساند و روح آن بزرگوار و خادم ملت ایران به ملکوت اعلی پیوست.

حضرت آیت الله رئیسی (رضوان الله تعالی علیه)، که همانند شهیدان؛ رجایی و باهنر زبانزد و الگوی خدمتگزاران در خدمت به محرومان بود؛ در آخرین روز‌های حیات خود در سفر استانی دیار علویان؛ مازندران، لحظات ماندگاری از این روحیه متعالی را برای همه خادمان و خدمتگزاران ملت به نمایش گذاشت.

اینجانبان مصیبت جانسوز شهادت رئیس‌جمهور محبوب و خدوم و مغتنم؛ حضرت آیت الله رئیسی (ره) و همراهان ایشان دکتر حسین امیر عبدالهیان، وزیر جهادی امور خارجه، آیت الله آل هاشم، امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم و رجاء واثق داریم که در سایه رهبری داهیانه فرمانده کل قوا؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تاسی از روحیه جهادی خادم ملت؛ کشور با همان عزم؛ اراده و شتاب به مسیر پرافتخار پیشرفت ادامه خواهد داد و کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد. ان شاء الله تعالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.