پیام تسلیت خانواده شهید سلیمانی در پی شهادت رئیس جمهور

خانواده شهید سلیمانی در پی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت صادر کردند.

خانواده شهید سلیمانی در پیامی اعلام کردند: «خبر شهادت رئیس‌جمهور مجاهد و خدوم ملت ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر شجاع و انقلابی امورخارجه جناب آقای امیرعبداللهیان، امام‌جمعه محترم و مردمی شهر تبریز آیت‌الله آل‌هاشم و هئیت‌همراه، ملت ایران و امت اسلام را داغ‌دار کرد. حیاتی سرشار از خدمت خستگی‌ناپذیر به مردم، تواضع و ساده‌زیستی، دفاع صریح از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه و در یک کلام «شهیدانه زیستن»، سرانجام حسن‌عاقبت را برای آنان به ارمغان آورد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
سید عزیز و همراهان او به رفیق شهیدش سردار عزیز ملحق شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
داغ حاج قاسم تازه تر شد خوش به حالشان رفتند پیش حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۳:۲۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود خدا بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بله، به هم تسلیت میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود خدا بر شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم و همراهانش و درود خدا بر شهید حاج قاسم سلیمانی........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اشک‌های سید ابراهیم رئیسی در تشییع جنازه سردار سلیمانی عزیز گواه این بود که تاب دوری و فراق سردار دلها را ندارد و برای رسیدن به شهدا و شهید سلیمانی لحظه شماری میکند! و چه زود...‌
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۲:۵۷ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
بسم رب شهداء و الصدیقین : سردار دلها صدیق شهید سلیمانی عزیز گفت : شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می شود تمام شهدای ما دارای این مشخصه بوده و هستند . شهادت ریاست جمهوری ایران اسلامی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه ایشان را به حضرت بقیه الله الاعظم عج و نائب بر حق ایشان حضرت آقا ولی امر مسلمین ایران اسلامی و جهان اسلام ناب محمدی ص و خانواده های محترم صدیقین شهدا و ملت شریف مقاوم ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم ایشان و همراهان ایشان مزد پاداش عظیم سالها خدمت صادقانه خالصانه خود را از خداوند جل جلاله با شهید شدنشان دریافت کردند و به درجه رفیع بلندمرتبه شهادت رسیدند یاد نام راهشان تا ابدیت زنده پاینده پر ره رو باد برای شادی ارواح جمیع شهدا بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار