استاندار:

ارتقاء زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان نیازمند ۶۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۶۰۰ هزار میلیارد ریال برای ارتقا شاخص‌های زیربنایی استان نیاز داریم تا بتوانیم بخشی از عقب ماندگی‌های این نقطه از ایران اسلامی را جبران کنیم.

محمد کرمی  در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر گفت: دولت سیزدهم بطور ویژه تلاش می‌کند، طرح‌های زیرساختی سیستان و بلوچستان را به شاخص‌های استاندارد کشوری برساند.

وی افزود: یکی از طرح‌های مهم سیستان و بلوچستان تکمیل راه آهن زاهدان به چابهار است که تلاش می‌کنیم این مگاپروژه تا پایان سالجاری به بهره‌برداری برسد، چرا که اجرا و تکمیل آن می‌تواند نقش موثری در بهبود شاخص‌های اقتصادی استان و حتی کشور داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: از مدیران استانی انتظار می‌رود با جدیت پیگیر طرح‌های مربوط به هر دستگاه باشند و در صورت وجود مانع یا مشکل موارد را به منظور پیگیری و حصول نتیجه مطلوب گزارش کنند.

وی گفت: همه مسوولان باید در میدان حضور داشته باشند و بر اجرای طرح‌ها نظارت و در انجام کار مردم نیز خودشان به یاری مردم بروند نه اینکه در اتاق‌های کارشان منتظر مراجعه مردم باشند.

کرمی ادامه داد: کنترل و نظارت در اجرای هر طرح بسیار مهم است و اگر مسوولی در انجام امور محوله کوتاهی و کم کاری کرد، باید منتظر برخوردی شدید از سوی ما و نهاد‌های نظارتی باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مسوولیت‌ها و مناصبی که در اختیار داریم؛ همگی امانت است که باید از این فرصت برای خدمت به مردم و رسیدن به رضای الهی بهره گیری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار