ساخت دستگاه مدیریت هوشمند منزل در چهارمحال و بختیاری

محقق چهارمحال و بختیاری موفق شد با نبوغ و فناوری محصول دانش بنیان برای مدیریت هوشمند منزل از طریق گوشی تلفن همراه بسازد.

آقای جعفری طراح این دستگاه هوشمند گفت: محصول از طریق راه‌اندازی برنامه کاربردی و قابل نصب روی تلفن همراه کار می‌کند و امکان مدیریت هوشمند منزل از راه دور میسر شده است.

وی افزود: با این دستگاه هوشمند می‌توان همزمان هشدار‌های اختلال در دما، نور، حسگر‌های محیطی، روشنایی، آژیر خطر و تهویه هوا را از طریق گوشی تلفن همراه همزمان دریافت و حتی سامانه دزدگیر منزل را هم کیلومتر‌ها دورتر با اینترنت در هر ساعت از شبانه روز مدیریت کرد.

جعفری اضافه کرد: محصول در مقایسه نمونه خارجی مشابهی ندارد و سامانه هوشمند ترکیبی در مدیریت از راه دور منزل محسوب می‌شود.

وی که دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان است، گفت: برای ساخت این دستگاه و طراحی نرم‌افزار آن بیش از یک سال وقت صرف شده و برد آن هم به طور کامل در داخل طراحی شده است.


بیشتر بخوانید


جعفری بیان داشت: با طراحی این دستگاه هوشمند می‌توان ساختمان‌ها و واحد‌های صنعتی کوچک را از راه دور مدیریت کرد.

خانم امیری کارشناس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری گفت: این دستگاه در پارک علم و فناوری تاییدیه دانش بنیان بودن را دارد و به مرحله تولید رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار