بهره‌برداری از ۴۲ پروژه مخابراتی در گیلان

۴۲ پروژه مخابرات منطقه گیلان با صرف اعتبار ۱۳۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان امروز در این استان به بهره‌برداری رسید.

به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی (هفته ارتباطات و روابط عمومی) و با حضور استاندار پروژه‌های مخابرات منطقه گیلان با ۱۳۹ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان اعتبار به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این مراسم با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور طی ۲ و نیم سال گذشته گفت: اراده دولت سیزدهم بروزرسانی ارتباطات در سطوح مختلف و افزایش خدمات‌دهی و رفاه مردم در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساختی ارتباطی و مخابراتی است.

او با ابراز خرسندی از آنتن‌دهی خطوط مختلف مخابراتی در تمامی شهرستان‌ها و روستا‌های گیلان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته اکنون در تمامی نقاط استان به ویژه مناطق دوردست و کوهستانی از آنتن دهی مناسب برخوردار هستیم، هر چند ممکن است که در برخی از مناطق به طور محدود با ضعف آنتن مواجه باشیم که این مشکل رفع می‌شود.

استاندار گیلان از اجرای طرح فیبر نوری در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و تصریح کرد: اجرای فیبر نوری بسیار به توسعه خطوط ارتباطی در استان کمک می‌کند.

عباسی همچنین با قدردانی از زحمات نیرو‌های شرکت مخابرات، اداره کل ارتباطات و فناوری و دیگر متولیان امر در برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱ اسفند در گیلان با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات استانداری گفت: انتخابات در شهرستان‌های رشت و خمام تمام الکترونیکی بود و کوچکترین اختلالی پیش نیامد که این نشان دهنده تعهد و تخصص نیرو‌های مخابرات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.