معرفی برترین‌های هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در گرگان

برترین‌های هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی با معرفی برترین‌ها در گرگان پایان یافت.

در بخش بازیگری مرد هم جایزه اول هیات داوران به سیامک زین الدین از شهریار رسید.

علی سلجوقیان از زاهدان و سعید خیبری از یزد عنوان دوم و پوریا رضایی از اراک، مجید اقبالی از اهواز و اصغر شیرزاد از شهریار به طور مشترک سوم شدند.

در بخش نویسندگی از نویسندگان نمایش‌های «بالاتر از سیاهی» نوشته ارسلان محبی و مرضیه نارویی از زاهدان، «پیکار کنار پل» اثر علی میرزا عمادی از شهریار و «نصرت» از علی زیستی شایسته تقدیر شدند.

در بخش کارگردانی هم جایزه اول و تندیس جشنواره به کیانوش احمدی کارگردان نمایش «پیکار کنار پل» از شهریار تعلق گرفت.

علی زیستی برای نمایش نصرت از کرمانشاه جایزه دوم و مجید اقبالی با نمایش «بدریه» از اهواز جایزه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش طراحی بروشور «پیکارکنار پل» اثر مهدی اسدی تبار از شهریار و «کیلومتر ۹۴۴» اثر رضا پورتراب زاده از گرگان و «هوران» از یاسمن دلیری از گرگان شایسته تقدیر معرفی شدند.

ضسینا خادم لو از گرگان برای طراحی لباس نمایش هوران و در بخش طراحی صحنه هم کیانوش احمدی از شهریار، پویان سهرابی از گلستان و لیلا مهدی آبادی از کرمانشاه حائز رتبه‌های برتر شدند.

هیئت دوران این جشنواره موسیقی نمایش «نصرت» اثر سالار پردل از کرمانشاه، «هوران» اثر مصطفی جمال زاده از گرگان و «پیکار کنار پل» اثر علی خاتمی از شهریار را از برترین‌های این جشنواره معرفی کرد.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از بیست و پنجم اردیبهشت در گرگان آغاز شد و دیشب در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با معرفی برترین‌های به کار خود پایان داد.

برچسب ها: تئاتر ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار