سخنگوی عزالدین قسام: در ۱۰ روز گذشته ۱۰۰ ماشین‌آلات نظامی دشمن را منهدم کردیم

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های مقاومت عزالدین قسام در یک فایل ویدئویی گفت: «۳۲ هفته از عملیات ۷ اکتبر می‌گذرد و مردم غزه و مقاومت غزه وارد یک نبرد نابرابر و دفاع اسطوره‌ای در برابر وحشی‌گری دشمن شده‌اند».

روزها، شب‌ها و هفته‌های طولانی، دشمن و دولت نازی این رژیم، فجیع‌ترین جنایات نسل کشی را علیه مردم ما مرتکب شده‌اند

ارتش دشمن به جنایات خود در غزه به مثابه دستاورد‌های نظامی، افتخار می‌کند.

ارعاب، جنایت و تخریب سیستماتیک، راهبرد ثابتی است که توسط دشمن در غزه استفاده می‌شود.

دشمن وارد جهنمی تازه شده و با مقاومت سرسختانه‌تری مواجه است، در ۱۰ روز گذشته در محور‌های مختلف ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات نظامی دشمن را منهدم کردیم.

سخنگوی عزالدین قسام گفت: دشمن در تمامی مناطق ده‌ها کشته و مجروح به جا گذاشته و به سختی موفق به بیرون کشیدن آنها از مناطق درگیری می‌شود.


دشمن تنها بخشی از تلفات خود را اعلام می‌کند، اما آنچه مشاهده می‌کنیم بسیار بیشتر است؛ مجاهدان ما در خط مقدم با سلاح‌های مختلفی که در اختیار دارند به شدت در حال مقاومت هستند.

با سلاح‌های ضد زره و ضد نفر، بمب‌گذاری ساختمان‌ها، باز کردن تونل‌ها، میادین مین و تک تیرانداز‌ها با دشمن مقابله می‌کنیم.

با وجود محاصره غذایی و جنگی که دشمن با گرسنگی دادن به مردم غزه راه انداخته است و با وجود ویرانی و کشتار، مقاومت و مردمی که پشت سر آن هستند، در تمامی مناطق در برابر دشمن ایستاده‌اند.

تسلیحات آمریکایی که برای نابودی مردم ما استفاده می‌شود، موجب ویرانی وسیع در غزه شده و این تنها دستاورد این دشمن بحران زده است.

گذشت ۲۲۴ روز از جنگ، مبارزه قهرمانانه و همه‌جانبه مقاومت و مردم غزه و توانایی‌ها را تأیید می‌کند.

ما آماده نبرد فرسایشی طولانی با دشمن هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار