واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید «خزر»

آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در مصلای نمازجمعه این شهرستان در واکنش به درخواست مردم نوشهر نسبت به ایجاد استان جدید در کشور این منطقه اظهار کرد: این موضوع مدت‌ها مورد بحث است و قطع ابعاد آن را بررسی می‌کنم.
 
وی در ادامه با اعلام اینکه امکانات در استان مازندران بسیار زیاد است،گفت: بهترین استفاده باید از ثروت انجام شود، جنگل و دریا بهترین ثروت این استان بوده و باید از این قابلیت‌ها برای توسعه استفاده شود.
 
رئیس جمهور در ارتباط با توسعه گردشگری،گفت: در گردشگری همه ابعاد آن دیده شود اما از این فرصت برای همه زمینه‌ها استفاده کرد از اقتصاد گردشگری برای رفع بیکاری در منطقه باید استفاده کرد و حتی یک بیکار در منطقه نباید داشته باشیم.
 
وی با اشاره به فعالیت دفتر استانداری در غرب استان،افزود: این دفتر در راستای اجرای عدالت در توزیع منابع است و ما به هیچ عنوان بی‌عدالتی در کشور را نمی‌پذیریم، همه مردم و شهرستان‌ها و جای جای استان به حق خودشان برسند.
 
آیت‌الله رئیسی با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از تولید برعهده بانوان این سرزمین است، افزود: نقش بانوان در همه عرصه‌ها بسیار برجسته و اگر بانوان در نقش آفرینی دیده نشوند دچار خسران می‌شویم، توجه به نیروی جوان در این دولت انجام شده و به نظر می‌رسد که باید افزایش یابد.
 
وی یادآور شد: امام راحل به جوانان مسؤولیت دادند و اعتماد کردند و دولت به جوان‌ها اعتماد داریم و به دستگاه‌های اداری ابلاغ کردیم که از ظرفیت جوانان استفاده شود و البته از ظرفیت پیشکسوتان به عنوان چراغ راه استفاده شود.
 
رئیس جمهور در ارتباط با مسئله زباله سوز که محیط زیست را آلوده کرده و اگر درست انجام نشود زمینه رفع نگرانی مردم را فراهم می‌کند،گفت: مشکل زباله سوز در نوشهر در مدت کوتاه رفع شود و از استاندار و فرماندار در نوشهر و ساری می‌خواهم که این موانع را رفع کرده و برای رفع مشکل زمان تعیین شود و در موعد مقرر شاهد این مسئله نباشیم.
 
وی خاطر نشان کرد: مردم استان مازندران همواره لطف و محبت را به مدیران نظام داشتید،نامه و دلنوشته‌های مردم مورد توجه است موضوعات مردم دغدغه جدی دولت است.آیت‌الله رئیسی بنده علاقه داشتم که در همه شهرهای استان حضور پیدا می‌کردم از این جایگاه عذر می‌کنم که فرصت محدود دارم و در فرصت‌های آتی به جای جای استان مازندران سفر کنم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بدترین ریس جمهور آدم خوبیه ولی اقتصاد هیچی بلد نیست یاحق
Iran (Islamic Republic of)
نغمه خوان
۰۰:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام احتراما به استحضار برسانم تقسیم استان مازندران الحق والانصاف به جا ودر راستای عدالت محوری دولت آقای ریسی است وه هدیه ای به مردمان غرب استان مازندران میباشد
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۱:۳۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
آقای رییس جمهور مملکت چه ۱۰ استان چه ۵۰ استان.مشکلات اساسی کشور باید حل بشه.مشکلاتی مثل تورم--گرانی افسار گسیخته--بیکاری--مهاجرت نخبگان--کاهش جمعیت--کمبود آب--مهاجریت غیرقانونی--و......اینها مشکلات کشوری هستند.لطفا در فکر مشکلات اساسی کشور باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
آخه چرا مازندران می خواهید پاره پاره کنید فیروزکوه رو گرفتید شهمیرزاد و مهدی شهر و فولاد محله و دیباج رو گرفتید حالا اومدید پاره تن مازندران رو ببرید اونم استانی با اسم بیگانه ی خزر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
الحمدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
علاوه بر غرب به فکر مرکز مازندران هم باشید.مردم بابل و آمل و سایر شهرهای مرکز از کمبود منابع اعتباری رنج می‌برند. مازندران باید به سه قسمت شرقی ، غربی و مرکزی تقسیم شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
خزر نگین بگین کاسپین
اسم خزر تاریخ استعماری داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به نظر من هر دهاتی رو بکنیم یه استان تمام مشکلات حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
A3EILM2S2Y
۱۴:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
«ٱللَّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ»
آخرین اخبار