ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به شهدای حرم

وزیر آموزش وپرورش در یادروز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) و دهه کرامت به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز مشرف شد.

رضا مراد صحرایی در سفر یک روزه به استان فارس و شهر شیراز به زیارت حرم مطهرحضرت احمد بن موسی (ع) در یادروز این حضرت در دهه کرامت، مشرف شد.

صحرایی همچنین بر مزار شهدای حادثه تروریستی حمله به این حرم مطهر نیز حضور یافت و به مقام شهدای دانش آموز؛ آرشام سرایداران و محمدرضا کشاورز ادای احترام کرد.

صحرایی همچنین در نمایشگاه "همیشه معلم" که به ابتکار معلمان جوان سازمان بسیج فرهنگیان استان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بر پا شده حضور یافت و از نزدیک از بخش‌های مختلف این نمایشگاه که با هدف هویت افزایی معلم ایجاد شده بازدید کرد.

عضو کابینه دولت مردمی سیزدهم همچنین قرار است در دومین یادواره شهدای معلم استان فارس که پیش کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس می‌باشد حضور پیدا کند و در جمع نزدیک به سه هزار معلم شیرازی به صورت حضوری و هزاران معلم استان فارس به صورت برخط سخنرانی کند.

دیدار و گفتگوی صمیمی با منتخبی از دانش آموزان شیرازی، افتتاح یک پروژه بزرگ آموزشی در شهر شیراز وحضور در بیست وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش وپرورش به شیراز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار