پیشرفت کشور مدیون خون شهداست

یادواره شهید مصطفی صدرزاده و ۴۳۳ شهید دانشجوی مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه برگزار شد.

معاون حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت خون مطهر شهدا و ایستادگی ملت ایران، نظام اسلامی اجازه نداد دشمنان قدرت ایران را مهار کنند و امروز در حوزه نظامی، علمی. فناوری، امنیتی در اوج اقتدار قرار داریم.
سردار موسوی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی امروز به یک قدرت در عالم تبدیل شده است، تصریح کرد: عزت امروز نظام اسلام در گرو فداکاری و ایثار شهداست و شهدا به عنوان مجاهدان اسلام موجب اقتدار نظام اسلامی شده‌اند.
این مقام مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: شهدا مایه افتخار نظام اسلامی هستند و نباید به راحتی از خون مطهر شهدا عبور کنیم و همه ما در قبال قطره قطره خون شهیدان مسئولیت داریم.
سردار موسوی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت جزء افتخارات اسلام است و به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده تأکید کرد: جبهه مقاومت با عبرت گرفتن از تاریخ متوجه شده که اگر روی پای خود نایستد و مقتدر و قوی نشود، کشور‌هایی مثل آمریکا که مصداق باطل هستند به او کمک نخواهند کرد.
او با اشاره به اینکه براندازی روشهای مختلف دارد که دشمن همه آنها را در مواجهه با جمهوری اسلامی تجربه کرده و شکست خورده عنوان کرد: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشیده است.
حضور بر سر مزار شهید گمنام مدفون در محوطه دانشگاه آزاد ساوه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با قرائت فاتحه و اهدای گل، روایتگری حجت‌ الاسلام حسین جوشقانیان مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا کشور، مداحی حاج حسن شالبافان و اجرای نماهنگ وعده صادق توسط مرتضی بهاری از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا در ساوه بود.

برچسب ها: خون شهدا ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.