آبگرفتگی ۲۴۰ منزل و مغازه در نیشابور برطرف شد

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان نیشابور گفت: نیرو‌های امدادی و آتش نشانی عصر چهارشنبه در پی بارش‌های شدید بهاری ۲۴۰ عملیات رفع آبگرفتگی در منازل و مغازه‌های شهر نیشابور اجرا کردند.

احمد بوژمهرانی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان نیشابور گفت: عملیات رفع آبگرفتگی از عصر امروز تا ساعت ۱۹:۳۰ انجام شد و نیرو‌های آتش نشانی نیشابور برای تخلیه منازل آب گرفته همچنان در حال تلاش هستند.

وی گفت: مطابق اعلام هواشناسی طی حدود یکساعت بارندگی و پدیده تگرگ در شهر نیشابور ۲۷ میلیمتر بارش ثبت شد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان نیشابور اظهار داشت: علاوه بر این، رفع آبگرفتگی در معابر و زیرگذر‌ها از جمله زیرگذر عماریاسر در شهر نیشابور نیز توسط امدادگران صورت گرفته که در این عملیات تلاش برای خارج کردن یکدستگاه خودروی نیسان بدون سرنشین از این زیرگذر ریلی ادامه دارد.

بوژمهرانی افزود: علاوه بر مناطق شهری، نیرو‌های هلال احمر در روستا‌های اطراف کار امدادرسانی به منازل آب گرفته را آغاز کرده اند که در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: شدت وزش باد هنگام بارش‌ها به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید که ریزش تگرگ همراهی این پدیده موجب شکسته شدن شیشه شماری از خودرو‌ها و منازل در نیشابور شد، البته آمار دقیقی از این نوع خسارت‌ها در اختیار نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
از بس هی میگن خشکسالی خدام قهرش گرفت مزنه