ساخت ۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در جنوب آذربایجان‌غربی

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه، ۷ باب جایگاه سوخت (مایع و CNG) در شهرستان‌های جنوب استان در حال ساخت است.

ابراهیم پوریزدانی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه، کاهش مدت زمان انتظار سوخت‌گیری در جایگاه‌ها و نیز ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در جنوب استان ۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی (مایع و CNG) در شهرستان‌های میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده، شاهین‌دژ و پیرانشهر با اعتباری بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی افزود: این جایگاه‌ها، پیشرفت فیزیکی متوسط بالای ۷۰ درصدی دارند و با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها در سال جاری شرایط مناسبی در عرضه فرآورده‌های نفتی در این منطقه فراهم می‌شود.

پوریزدانی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی تعداد سه باب از جایگاه‌های CNG و ۵۵ درصدی ۴ باب جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح منطقه میاندوآب به ۱۱۱ باب خواهد رسید.

وی در ادامه گفت: باتوجه به استقبال عمومی شهروندان در خصوص استفاده از سوخت پاک و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین، روزانه به صورت میانگین حدود ۵۳۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود و با بهره‌برداری از جایگاه‌های CNG در حال ساخت ۵۵۰ هزار متر مکعب در ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در ادامه با اعلام اینکه ۵۹ جایگاه CNG در منطقه میاندوآب در حال حاضر به توزیع سوخت فعالیت دارند، یادآور شد: این تعداد شامل ۳۰ باب جایگاه CNG تک‌منظوره و ۲۹ باب جایگاه دو منظوره است که به صورت شبانه‌روزی در امر توزیع سوخت پاک سی ان جی فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.