آخرین وضعیت آماده سازی مرز‌های خوزستان برای استقبال از زوار اربعین

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در حوزه زیر ساختی در مسیر اربعین حسینی را تشریح کرد.

محمد خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی مرز چذابه برای اربعین حسینی گفت: اقدامات از هم اکنون در حال پیگیری است که تا مرداد ماه به پایان برسد و اربعین متفاوتی برای زائران رقم بخورد.

او با اشاره به اینکه ۵ محور در خوزستان به «طریق الحسین» منتهی می‌شوند افزود: اولویت هایی برای رفع نقاط حادثه خیز هست که در محور امیدیه_بستان_چذابه پل حمیدیه باید تکمیل شود و پل سوسنگرد نیز جز اولویت های ما است که در حال کار هستند و در تلاشیم که بزودی به اتمام به بهره برداری برسد.

آقای خانچی می‌گوید: روشنایی محور از سوی راهداری استان در حال انجام است و اقداماتی رای پایداری آب و برق ۲ پایانه چذابه و شلمچه نیز در حال توسعه است.

به گفته معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در انتهای سال ۱۴۰۲ عملیات ۴ خطه شدن محور اهواز_خرمشهر شروع شد و از مصوبات سفر رئیس جمهور نیز است.

این مقام مسئول یادآور شد: در تلاشیم تا دستکم ۱۱ کیلومتر از مسیر اهواز_خرمشهر تا اربعین امسال به پایان برسد که ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها را در پی دارد.

او همچنین در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای حمل و نقل گفت: امسال در حال برنامه ریزی هستیم تا امسال نیز مانند پارسال اتوبوس به عراق اعزام نماییم.

خانچی اضافه کرد: در خصوص آنتن دهی موبایل نیز در مسیر با شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی جلسه‌ای برگزار شده تا نقطه های خلا و کور را برطرف نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.