۷ استان در اربعین امسال به عنوان معین مرزهای شلمچه و چذابه تعیین شدند

استاندار خوزستان گفت: در مرزهای شلمچه و چذابه برای کارهای ساخت و ساز و دیگر خدمات استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، تهران و یزد به عنوان استان‌های معین تعیین شده‌اند و برنامه‌ریزی‌ها در راستای اینکه خدمت‌رسانی مناسبی به زائران صورت گیرد در دست انجام است.

استاندار خوزستان گفت: امسال مبحث اربعین در زمینه‌های اسکان، حمل و نقل، پزشکی و سایر نیازهای زائران مانند، آب آشامیدنی، یخ، آذوقه و تمهیدات مختلف همچون تسهیل روند تردد در گذرگاه‌های مرزی و موضوعات مرتبط با گذرنامه‌های زوار به صورت جدی در دست پیگیری است.

او می‌گوید: امسال یک اقدام بسیار خوب و موثر انجام شد و از طریق مذاکره و موافقت کشور عراق ساز و کاری جهت ثبت ورود و خروج زائران اعمال خواهد شد که موجب تسهیل روند ترافیک در مرزها و رفاه زائران می‌شود به این صورت که مهر مبدأ ورود یا مبدأ خروج از مرزهای متفاوت برای ماموران مرزی مورد تایید و قابل قبول باشد.

حسینی محراب اظهار داشت: برای تامین پروازها، قطار، اتوبوس و همچنین ورود وسایل شخصی مباحث لازم مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در مرزهای شلمچه و چذابه برای کارهای ساخت و ساز و دیگر خدمات استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، تهران و یزد به عنوان استان‌های معین تعیین شده‌اند و برنامه‌ریزی‌ها در راستای اینکه خدمت‌رسانی مناسبی به زائران صورت گیرد در دست انجام است.

او گفت: از تجربیات سال‌های گذشته نیز استفاده کردیم به عنوان مثال با همفکری و تعامل بین بخشی امسال شاهد بروز ازدحام اتباع خارجی در چذابه نخواهیم بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.