کشف بیش از ۴۰۰ کیلو هروئین در عملیات مشترک اطلاعاتی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات استان، خبر داد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه تنها عملیات اخیر بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بر بنیان مالی و اقتصادی قاچاقچیان ضربه وارد شده است از کشف  ۴۰۱ کیلوگرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات استان، خبر داد.

 سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره اطلاعات در خصوص یکی از باند‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان، مشخص شد این افراد قصد دارند محموله بزرگی را جابجا کنند.

وی افزود: به منظور جلوگیری از انتقال و توزیع مواد مخدر، اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی بر روی این عناصر آغاز و تیم‌های عملیاتی با هدایت لحظه به لحظه موفق به شناسایی خودرو‌های قاچاقچیان شدند

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام در شهرستان خوی ۴ نفر متهم دستگیر که از خودرو‌های آنها مقدار ۴۰۱ کیلوگرم هروئین، ۲ کیلوگرم مرفین و ۱۵ کیلوگرم انواع مواد روانگردان کشف شد.

سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: اولویت قرار گرفتن اقدامات اطلاعاتی به منظور ضربه زدن به شبکه قاچاق مواد مخدر مورد تاکید است و پلیس مبارزه با مواد مخدر در این خصوص مصمم بوده و عزم خود را جزم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.