اختصاص ۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به برنامه‌های فرهنگی شهر قزوین

رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اعتباری ویژه معادل هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای تحقق برنامه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی شهر قزوین اختصاص یافت.

علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: دغدغه مهم اعضای شورای ششم توجه به ارتقای وضعیت فرهنگی و ورزشی محلات شهر است که در این راستا همواره در نشست‌های تخصصی خواستار افزایش اعتبارات فرهنگی و ورزشی هستیم.

وی اضافه کرد: عمده این اعتبارات نیز برای احداث سالن‌های ورزشی، خانه‌های فرهنگ، حوزه‌های آموزش و ارتقای فرهنگ شهروندی در همه ابعاد و حوزه‌ها اختصاص یافته است.

فرمانی اضافه کرد: هم اکنون محله نواب با داشتن خانه فرهنگ و همچنین خانه سلامت اجتماعی در منطقه هادی آباد خدمات قابل توجه و شایانی به جامعه هدف خود ارایه می‌کند.

این مسئول ادامه داد: استفاده از ظرفیت محلات در مشارکت برنامه‌های شهرداری، توانمندسازی محلات و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله اقداماتی است که در خانه فرهنگ پیگیری و اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه خدمات شهری نیز به صورت ویژه محلات کم برخوردار شهر از جمله محله نواب مورد رسیدگی قرار گرفته و مشکلات این منطقه از نظر آسفالت و یا خدمات شهری پیگیری و مرتفع می‌شود.

فرمانی با بیان اینکه هنوز تا رسیدن به ایده آل‌ها در این منطقه فاصله داریم، گفت: سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم نیاز‌های محلات شهر را شناسایی و ارزیابی کنیم و دراسرع وقت در صدد حل آنها برآییم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین احداث سالن ورزشی در بلوار باهنر و احداث پارک توریستی خانواده محور با رویکرد حفظ و احیا باغستان سنتی در ضلع غربی خیابان نواب را از دیگر اقدامات مدیریت شهری استان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار