استاندار زنجان:

تامین زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن طبق برنامه انجام شود

استاندار زنجان گفت: مشکل متقاضیان در خصوص تامین زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن برطرف و تحویل زمین به متقاضیان طبق زمانبندی دقیق انجام شود.

محسن افشارچی روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان،‌گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن را به صورت ویژه پیگیری کند و مدیریت لازم را در این زمینه داشته باشد.

 

افشارچی با بیان اینکه باید مشکل متقاضیان را در خصوص تأمین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن برطرف کرد، گفت: فرآیند تحویل زمین به متقاضیان به صورت ویژه و قطعی زمان بندی شود.

 

استاندار زنجان تاکید کرد: متقاضیان فاقد مسکن از ما انتظار دارند تا زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شود بنابراین باید فرآیندی ایجاد کنیم تا متقاضیان نهضت ملی مسکن از اقدامات صورت گرفته در این حوزه رضایت داشته باشند و از فشارهای اجتماعی در استان در خصوص تأمین زمین برای متقاضیان فاقد زمین کاسته شود.

 

وی با بیان اینکه تا چند ماه آینده باید واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن به میزان قابل توجهی به متقاضیان واگذار شود، افزود: فرآیند زمان بندی تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اعلام شود.

 

افشارچی در ادامه با تاکید بر اینکه بانک ها در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و خود مالکی در استان اهتمام جدی داشته باشند،‌گفت: باید با همکاری همه دستگاه های متولی امر، موانع پرداخت تسهیلات در زنجان رفع شود.

 

استاندار زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان، مدت زمان تشکیل پرونده برای تسهیلات و پرداخت آن توسط بانکها را ارائه دهد و به صورت خیلی دقیق و شفاف پرداخت تسهیلات توسط بانکها را استخراج کند.

 

وی گفت: عملکرد و فعالیت بانک‌ها باید به خوبی سنجیده شود چون بخشی از کار برعهده بانک‌هاست و باید با متقاضیان مسکن ملی همراهی لازم را داشته باشند.

برچسب ها: ساخت مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
هی...ما سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردیم هنوز هیییچ خبری نیست تو بهار ۱۴۰۳ هستیم