طلا فروش متقلب در زنجان جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طلا فروش متقلب در این استان به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا مظفری گفت پرونده فروش ۶۳۱ گرم طلای تقلبی به ارزش ۲۳۸ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و متهم را علاوه بر پلمب واحد صنفی به مدت یک هفته به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

این مسوول ادامه داد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی بر اساس شکایت شاکی، گزارش فروش ۶۳۱ گرم آلیاژ مس را تحت عنوان طلا برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، گفت: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به رووسای شعب ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مستندات مربوط قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.