سردار رمضان شریف:

امروز ملتی پیشرو هستیم

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با سربلندی اعلام می‌کنیم که با وجود برخی مشکلات، ملتی پیشرو هستیم.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایشی که همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران ۴۵ سال است که باشکوه و عظمت آرمان‌های خود را دنبال می‌کند و به پیشرفت‌های عظیمی دست یافته است، اما دشمن با بهره گیری از ابزار‌های مختلف رسانه‌ای سعی دارد تا همه این تلاش‌ها و موفقیت‌ها را ناچیز بشمارد و با برجسته سازی نقاط ضعف، تصویر وارونه‌ای را از انقلاب اسلامی در افکار عمومی ترویج دهد.

وی ادامه داد: امروز اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها باید تفاوت تصویر واقعی را از تصویر ساختگی تشخیص دهند چرا که متاسفانه دشمن به طور عمیق با جامعه ایران و تاریخ کشور ما آشنا شده و از این ظرفیت خود برای ضربه زدن بهره می‌برد.

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز با سربلندی اعلامی می‌کنیم که ملتی پیشرو هستیم و با وجود برخی نارسایی و مشکلات، اما این پیشرفت‌ها را برجسته می‌کنیم و مشکلات را به گوش مسئولان می‌رسانیم تا مرتفع شوند.

سردار شریف افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش موثری در امیدآفرینی داشته باشند و با انتقال مشکلات مردم به مسئولان مربوطه در جهت رفع نواقص عمل کنند.

وی افزود: دشمنان تلاش دارند پیشرفت‌های علمی، فنی، سیاسی - اجتماعی و فرهنگی کشور ایران را زیر سوال ببرند در حالی که جمهوری اسلامی با وجود جنگ، تحریم و صد‌ها مشکل دیگر امروز توانسته در بسیاری از حوزه‌ها از جمله بهداشت، درمان، آموزش، علوم مختلف و نظامی رشد شایان توجهی داشته باشد.

سردار شریف با بیان اینکه صهیونیست‌ها با امپراطوری رسانه‌ای خود تصویر غیرواقعی از خود و همچنین فلسطینی‌ها ارائه کرده اند، گفت: امروز خیابان بسیاری از کشور‌های دنیا مملو از تظاهرات علیه رژیم منحوس صیهونیستی است و تمام جهان رویکرد راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص فلسطین مظلوم را فریاد می‌زنند.

این مسئول ادامه داد: دشمن با آرشیوی که در اختیار دارد تلاش دارد تا این موضوع را القا کند که مردم از انقلاب اسلامی تاکنون بهره‌ای نبرده اند و با بحرانی جلوه دادن شرایط جامعه امروز یک تصویر مقتدر از رژیم گذشته ارایه می‌دهند تا امید را در نسل امروز نابود کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هم در این نشست گفت: امروز محوریت ولایت فقیه در اذهان مجموعه دست اندرکار رسانه و ارتباطات نقش بسته است تا جایی که در دانشگاه‌های آمریکا فریاد "مرگ بر آمریکا" با زبان فارسی گفته می‌شود که این نشان از تصویرسازی روابط عمومی‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: در یک بازه زمانی ۹۵ درصد اطلاعات برای افکار عمومی محرمانه بود و تنها پنج تا ۱۰ درصد اخبار در اختیار مردم قرار می‌گرفت، اما امروز و در عصر ارتباطات ۹۵ درصد اخبار به صورت برخط و مستقیم در اختیار افکار عمومی قرار دارد.

وی عنوان کرد: امروز با تلاش مجموعه روابط عمومی سپاه، تصویری از قدرت، عظمت و شوکت سپاه پاسداران در ذهن تمام مردم دنیا نقش بسته است.

این مسئول با بیان اینکه مهمترین کار در عصر ارتباطات، موضوع ارتباط گیری بین دستگاه‌ها و افکار عمومی است، یادآور شد: با تلاش و زحمات روابط عمومی‌ها این ارتباط بین مردم و مسئولان صورت می‌گیرد و عملکرد ضعیف دستگاه‌ها از طریق آنان به گوش مسئولان می‌رسد که این مساله حساسیت این شغل را می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار