رقابت ۴۷۸ نفر برای عضویت تیم‌ملی وزنه‌برداری قدرتی ایران در مهاباد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد با اشاره به برگزاری مسابقات انتخاباتی تیم‌ملی وزنه‌برداری قدرتی در این شهرستان گفت: برای نخستین بار ۴۷۸ ورزشکار در این رقابت با عنوان شهدای کنسولگری ایران حضور دارند.

کیوان خوشبخت رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: مسابقات انتخاباتی تیم‌ملی وزنه‌برداری قدرتی از ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه با حضور قهرمانان ملی در سالن ۲ هزار نفری این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انجام تدارکات لازم برای اسکان، جابه‌جایی و پذیرایی ورزشکاران در مهاباد، اضافه کرد: این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان (مستر) برگزار می‌شود و نفرات برتر این مسابقات به عنوان اعضای تیم‌ملی به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد ادامه داد: برگزاری این مسابقات به میزبانی مهاباد و حضور بیش از ۷۰۰ ورزشکار و مربی از استان‌های مختلف کشور می‌تواند نقش مهمی در ارتقای این رشته ورزشی در این شهرستان داشته باشد.

خوشبخت در ادامه گفت: پاورلیفتینگ در بین ورزشکاران مهابادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای نخستین بار ۸۵ نفر از ورزشکاران این شهرستان توانستند در این رویداد ورزشی شرکت و شانس خود را در این مسابقات امتحان کنند.

شهرستان ۲۶۰ هزار نفری مهاباد دارای ۱۰ هزار ورزشکار است که در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.