راهداری ایلام هفت نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از شناسایی ۱۹ نقطه حادثه خیز در نقاط مختلف استان خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: برای ایمنی‌سازی محورهای مواصلاتی استان ایلام ۱۹ نقطه حادثه پرتصادف از قبل در دستور کار قرار گرفت که از محل سفر ریاست جمهوری اقدامات در این خصوص انجام شد.

وی افزود: با ابلاغ نقاط حادثه خیز در سال گذشته که ۱۶ نقطه بود هفت نقطه پرحادثه حذف شد که برای رفع این نقاط اعتباری افزون بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام تاکید کرد: در سال جاری نیز بر اساس پیش بینی‌ها ۹ نقطه حادثه خیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

چشمه خاور بیان کرد: با توجه به رخداد ملی، مذهبی اربعین حسینی(ع) که عمده ترددهای در استان ایلام انجام می‌شود طی سال گذشته و در محورهای منتهی به پایانه مرزی مهران ۴۰۱ کیلومتر روکش اسفالت با هشت هزار میلیارد ریال انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته، یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه های استان انجام شده است.

چشمه خاور با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۷۴ هزار تابلو کامپوزیتی در سراسر استان نصب شد، خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰ میلیارد قرارداد خط کشی راه‌های استان انجام و روشنایی برای تمام نقاطی که نیاز به روشنایی داشته‌اند، صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.