برگزاری بازارچه طعم فناوری با هدف عرضه محصولات دانش‌بنیان و فناور به عموم

بازارچه طعم فناوری با هدف عرضه محصولات دانش‌بنیان و فناور به عموم برگزار می‌شود

بنابر اعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با هدف تقویت ارتباط میان اعضای زیست بوم فناوری و نوآوری و مردم، برنامه‌های جانبی مختلفی را برگزار می‌کند.

یکی از این برنامه‌ها، رویداد «بازارچه طعم فناوری در زندگی» است که برای اولین بار فروش محصولات دانش‌بنیان در حاشیه جشنواره شیخ بهایی را امکان‌پذیر می‌کند.

برای اولین بار در حاشیه هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، بازارچه طعم فناوری در زندگی با هدف فروش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که برای عموم مردم قابل استفاده است، برگزار می‌شود.

در این بازارچه بیش از ۳۰ شرکت فناور و دانش بنیان به عرضه محصولات خود که برای عموم مردم قابل استفاده است می‌پردازند. قطعات پیش ساخته بتنی، گجت‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، باغچه‌های خانگی عمودی، محصولات گیاهی سلامت محور حاوی کینوا، طعم دهنده‌ها و رنگ‌های خوراکی، انواع اسانس‌های طبیعی، کارت‌های تغذیه گیاهان آپارتمانی، کود ها‌ی بیولوژیکی کشاورزی، بسته‌های آموزشی ویژه شناسایی استعداد و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان، شیر پاستوریزه حاوی آنتی ژن با برند نوزا، پانسمان‌های پیشرفته ترمیم زخم برند آسافارما، بستر کشت آلی، عروسک‌های پارچه‌ای کمک آموزشی کودکان اوتیسم بخشی از محصولاتی است که در این بازارچه عرضه می‌شود.

این رویداد ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ به صورت رایگان در ضلع غربی ساختمان شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی اولین و برترین رویداد فن‌آوری و فن‌آفرینی کشور محسوب می‌شود که تلاش می‌کند با حمایت و تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مسائل و چالش‌های اساسی کشور گام بردارد. شناسایی و معرفی واحد‌های فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از اهدف اصلی جشنواره، گامی بلند جهت توسعه فناوری و شکوفایی اقتصاد ملی با حمایت از ایده‌های دانش‌بنیان و توان نخبگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.