ادامه جنگ لفظی رئیس‌جمهور کلمبیا و نتانیاهو درباره غزه

رئیس‌جمهور کلمبیا بار دیگر نتانیاهو را به نسل کشی مردم فلسطین در غزه متهم کرد.

گوستاوو پترو، رئیس‌جمهور کلمبیا در ادامه جنگ لفظی خود با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره وضعیت نوار غزه به توهین‌های او پاسخ داد. 

پترو پیشتر تصمیم گرفت در اعتراض به جنایات اسرائیل در غزه روابط دیپلماتیک خود را با تل آویو از اول ماه مه قطع کند. او نتانیاهو را به نسل کشی مردم فلسطین در غزه متهم کرد.

نتانیاهو روز شنبه در واکنش به این اقدام (قطع روابط) پترو را «حامی یهودی ستیز حماس» خواند. در نهایت، پترو با انتشار پیامی در حساب کاربری ایکس، از نتانیاهو خواست که "تلاش کند حداقل کشتار را متوقف کند".

او افزود: "پرتاب بمب بر روی هزاران کودک، زن و سالخورده بی گناه شما را قهرمان نمی‌کند. شما در کنار کسانی هستید که میلیون‌ها یهودی را در اروپا کشتند. "

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از ۳۴ هزار فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک بودند به شهادت رسیده اند. جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و رفح صدای جوامع بین المللی را هم درآورده است. طی هفته‌های گذشته دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در سراسر جهان در اعتراض به جنایات و نسل کشی مردم غزه توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی تظاهرات کرده اند. این در حالی است که اسرائیل با حمایت‌های همپیمان‌های غربی خود همچنان به این جنایات ادامه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار