پیشنهاد اطلاعاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی 

یک نشریه آمریکایی ادعا می‌کند واشنگتن به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده در ازای عدم حمله به رفح، اطلاعات نظامی حساسی را در اختیار آنان قرار دهد.

نشریه واشنگتن پست مدعی شد که آمریکا به رژیم صهیونیستی پیشنهاد داده در صورت عدم حمله به شهر رفح در جنوب غزه، اطلاعات حساس نظامی را در اختیار این رژیم قرار می‌دهد تا بتواند محل زندگی مقامات حماس در غزه را پیدا کند.

این نشریه به نقل از چهار منبع آگاه می‌گوید این اطلاعات شامل موقعیت شبکه گسترده تونل‌های حماس نیز هست و انگیزه آن عدم آغاز حمله گسترده به شهر رفح است که تراکم جمعیت بالایی دارد.

گفتنی است، دولت بایدن به دلیل تسلیح رژیم صهیونیستی و ناتوانی در توقف جنگ هفت ماهه علیه غزه به طور گسترده مورد انتقاد قرار گرفته است. تاکنون در این جنگ نزدیک به ۳۵ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنان زن و کودک هستند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آبان ماه امسال برگزار می‌شود و کارشناسان هشدار‌های جدی در خصوص انتخاب مجدد بایدن به عنوان رئیس جمهور داده اند.  نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد در حالی که کمتر از ۶ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، بایدن در جایگاه ضعیف‌تری نسبت به روسای جمهور قبل از خود قرار دارد و در سه ماه ابتدایی سال ۲۰۲۴ فقط مورد تایید ۳۸.۷ درصد از رای دهندگان بوده است.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار