اوسمار: می‌دانستم بازی با هوادار من را پیرتر می‌کند/ باید به نحو شایسته لیگ را به پایان برسانیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از بازی با هوادار می‌دانستم این دیدار من را یکی، دو سال پیرتر می‌کند.

اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد تیمش برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار کرد: اول از همه می‌خواستم به تیم هوادار، بازیکنان و سرمربی‌اش تبریک بگویم، چون بازی را برای ما سخت کردند. سبک بازی هوادار من را یاد تیم فلومیننزه برزیل انداخت. به همین دلیل به آنها بابت طرز بازی کردنشان تبریک می‌گویم.

او افزود: قبل از بازی می‌دانستم این دیدار من را یکی، دو سال پیرتر می‌کند! به خاطر شانس گل‌هایی که در نیمه اول داشتیم می‌توانستیم ساده‌تر بازی را به سود خودمان تمام کنیم. در روزی که از لحاظ تاکتیکی و استراتژی خوب نبودیم مهم این بود که برنده شدیم. در سه بازی اخیر که به‌صورت فشرده برگزار شد، کارمان سخت بود. ۱۰ نفره بازی کردن و نتیجه را برگرداندن کار سختی بود که هفته گذشته انجام دادیم. در روزی که می‌خواستیم بازی نکردیم، اما بازیکنان با قلب‌شان بازی کردند و به آنهایی که خوب بازی نکردند، کمک کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه فرصت‌طلب نبودن تیمی که دنبال قهرمانی است، توجیهی ندارد، گفت: اگر بازی‌ها را ببریم و این شرایط باشد، اشکالی ندارد!

اوسمار درباره اینکه چرا تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست داد، بیان کرد: به‌عنوان خبرنگار سؤالتان را درک می‌کنم، اما ۳ بازی بیشتر نمانده است و باید به نحوی شایسته لیگ را به پایان برسانیم تا برای فصل آینده هر کسی که بود، به بازیکنان جدید فکر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار