دانش آموزان کرمانی، ۵ مدال در جشنواره ملی فرهیختگان جوان کسب کردند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کرمان گفت: دانش آموزان کرمانی موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۳ مدال نقره در ششمین جشنواره ملی فرهیختگان جوان شدند.

 اصغر پارسا گفت: ششمین جشنواره ملی پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان با محورهای سخنرانی علـمی، سمیـنار علمی غرفه‌های نمایشگاهی، مسابقات دانش آموزی و تولید محتـــوای دیجیتال برگزار شد.

وی افزود: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با هدف انجام ماموریت‌های محوله در سند تحول و تعالی دانشگاه، مبتنی بر ایجاد شادابی و شور و نشاط علمی، استعدایابی و توان افزایی مهارتی دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و رشد مهارت های علمی و عملی دانش آموزان سراسر کشور و آشنایی آن ها با محیط دانشگاهی و رشته های دانشگاهی جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان را برنامه ریزی و اجرا می کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: این جشنواره ویژه تمامی دوره های تحصیلی در ۵ محورغرفه های نمایشگاهی، سمینارهای علمی، مسبقات دانش آموزی، تولید محتوای دیجیتال و سخنرانی علمی و بیش از ۱۳۰ گرایش برنامه ریزی شده است.

پارسا گفت: دانش آموزان عرفان امیرحیدری، رهام دهقان و مهراد حسینی در غرفه محور پزشکی و داروسازی از دبیرستان علامه حلی و دبیرستان شهید مهدوی و سامین میرزایی، علی نخعی و شهریار عبدالهی از دبستان هوشمند امیرکبیر در محور غرفه محیط زیست به صورت گروهی دو مدال طلای این دوره از جشنواره ملی فرهیختگان جوان را به دست آورند. 

وی تصریح کرد: همچنین در در محور غرفه فنی و مهندسی یونا راینی پور و امیررضا راینی پور، در محور سخنرانی علمی آرین فضیلت و در محور غرفه ریاضی و ابزار کمک آموزشی رامتین اسماعیلی، امیرعلی بلوچی و امیر‌محمد‌بلوچی از دبستان هوشمند امیرکبیر موفق به کسب ٣مدال نقره این دوره از جشنواره ملی فرهیختگان جوان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.