نماینده ولی فقیه در کردستان:

پیام های سفر رهبر انقلاب به کردستان تبیین شود

حجت الاسلام پورذهبی بر لزوم تبیین گسترده پیام های سفر رهبر انقلاب به استان برای دانش آموزان و نسل جوان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان کردستان اظهار داشت: سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان کردستان دارای ابعاد مختلفی از جمله فرهنگ سیاسی و اجتماعی بود و همچنین در بعد اقتصادی نیز برکات زیادی برای استان به ارمغان آورد. 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی تاکید کرد: معلمان و فرهنگیان پیام های سفر تاریخی رهبر انقلاب به استان را برای دانش آموزان بازخوانی و تبیین کند تا در جریان پیشرفت‌ها و اقدامات انجام شده قرار گیرند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: نگاه به سفر رهبر معظم را از نگاه کلیشه‌ای به سمت عمیق‌تر فهمیدن ماجرا تغییر دهند تا از درخواست‌های رهبر انقلاب مطلع شوند.

حجت‌الاسلام پورذهبی در ادامه با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت معصومه (س) ویژگی‌هایی از قبیل علم، تقوا، معنویت و معرفتی را در خود داشتند و دختران ما نیز باید از ایشان الگوبرداری کنند.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان نیز در این مراسم، سفر رهبر انقلاب به کردستان را نقطه عطف غیرقابل تکرار برای استان عنوان کرد و گفت: در سفر رهبری یک هزار و ۲۵۸ پروژه در ۳۲ دستگاه اجرایی مصوب شد.

اکبر محمدی با اشاره به اینکه در حال فقط سه طرح از پروژه‌های مصوب سفر رهبری به کردستان باقی مانده است، افزود: این پروژه‌ها به دلیل اضافه شدن حجم عملیات‌ها به تعویق افتادن بود که پیگیر اجرای آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این سفر ۸۳۹ میلیارد تومان غیراستانی و حدود ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی مصوب شد، افزود: اکنون ارزش روز این اعتبارات بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان است.

محمدی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد اعتبارات سفر در چهار سال اول محقق شد، افزود: در همین سال گذشته نیز ۱۳ میلیارد تومان از این سفر اختصاص داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.