به همت هلال احمر صورت گرفت؛

افتتاح ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: به مناسبت هفته هلال‌احمر، ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح استان کرمان افتتاح شد.

 مدیرعامل و اعضای شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر استان کرمان شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته هلال‌احمر با استاندار کرمان دیدار کردند.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این دیدار گفت: هلال‌احمر به خوبی به عنوان نهاد خدمتگزار و جهادی در بحران‌ها و امداد و نجات حاضر شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیتی در جمعیت هلال‌احمر وجود دارد که انگیزه‌های انسانی، افراد را به این مجموعه سوق می‌دهد، بیان کرد:  کرمان، استان حادثه‌خیزی بوده و مهم‌ترین مسئله، مدیریت این اتفاقات است.

استاندار کرمان گفت: در بارندگی‌های اخیر و سیلابی شدن برخی مناطق، نشان داده شد که اگر همت و همکاری و مراقبت باشد، با کم‌ترین مشکل و چالش مواجه می‌شویم.

وی  برگزاری مانور‌های امداد و نجات هلال‌احمر در گروه‌های مختلف جمعیت و مدارس را در جذب نیروی داوطلب موثر دانست.

افزایش ۶ پایگاه امداد و نجات به سیستم هلال‌احمر استان کرمان

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گزارشی از اهم برنامه‌ها و اقدامات این مجموعه ارائه کرد و از افتتاح ۶ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خبر داد و گفت: در منطقه رودبار جنوب و جازموریان ۳۰ کارگاه کارآفرینی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته هلال‌احمر ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح استان افتتاح شد و در مسیر خدمت‌رسانی به شهروندان قرار گرفت. همچنین انبار‌های شهرستانی به لحاظ کمی و کیفی بروز شده و ۲۴ دستگاه ماشین آلات لجستیک به مجموعه اضافه می‌شود.

فلاح به تیم‌ها و نیرو‌های عملیاتی تخصصی آموزش دیده هلال‌احمر اشاره داشت و بیان کرد: ۱۳ مرکز درمانی توانبخشی هلال‌احمر در استان داریم و داروخانه‌های هلال‌احمر نیز در ۲ سال گذشته ۳۴۰ میلیارد تومان دارو وارد کرده‌اند.

وی گفت: در یک سال گذشته، ۶۴۲ هزار نفر از خدمات داوطلبان هلال‌احمر در سطح استان در برنامه‌ها و عملیات‌ها استفاده شده است.

 ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت به عنوان هفته هلال‌احمر شناخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.