نماینده مجلس ونزوئلا: سیاست پوتین در نهایت می‌تواند هژمونی آمریکا را دفن کند

رئیس کمیسیون اقتصاد و دارایی مجلس ملی ونزوئلا، پوتین را رهبری توصیف کرد که می‌تواند هژمونی امپریالیسم آمریکا را دفن کند.

عیسی فاریا، رئیس کمیسیون اقتصاد و دارایی مجلس ملی ونزوئلا به ریانووستی گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تنها رهبر جهانی است که متعهد به بازسازی روابط بین الملل و در نهایت دفن هژمونی امپریالیسم آمریکا شده است، این سیاست، متحدان قدرتمندی برای او ایجاد کرده است و ادامه دوره ریاست جمهوری او برای روسیه، و حتی اروپا حیاتی خواهد بود. 

فاریا گفت: پوتین تعهدی منحصر به فرد دارد تا روابط بین‌الملل را متحول کند تا در نهایت هژمونی امپریالیسم آمریکا، سیاست سلطه، فرمان، فشار دفن شود. تحریم‌های غیرقانونی و جنایی که دولت ایالات متحده به طور مجرمانه علیه بسیاری از کشور‌ها و مناطق کره زمین اعمال می‌کند، در حالی که گروهی از کشور‌های اروپایی و کشور‌های خارج از اروپا با ایالات متحده در این خصوص مشارکت می‌کنند. "

به گفته این منبع، سیاست پوتین نه تنها «متحدان بزرگ» مانند چین، بلکه کشور‌های دیگری مانند ونزوئلا را نیز جذب کرده است.

همانطور که فاریا خاطرنشان کرد، با وجود اندازه کوچک جغرافیایی، جمعیتی و اقتصادی ونزوئلا، این کشور نه تنها مبارزه برای یک جهان چند قطبی را آغاز کرد، بلکه در نبرد بسیار دشوار با امپریالیسم به موفقیت دست یافت.

او در انتها مهمترین رویداد‌های سیاسی سال‌های اخیر را پیروزی خیره کننده پوتین عنوان کرد که پیامد‌های بسیار مهمی برای روسیه، اروپا و جهان خواهد داشت.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار