کشف ۱۶ هزار لباس قاچاق از انباری در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۶ هزارثوب البسه قاچاق از انباری در بازار تهران خبرداد.

سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف البسه قاچاق از انباری در محدوده بازار تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده است.

وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که کالای خارجی قاچاق توسط خودرو‌های شوتی به این مکان منتقل و دپو شده است.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های مربوطه اخذ شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با حضور در محل این انبار، اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن از این محل که یک باب انبار کالای بازرگانی بود، مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع کلاه آفتابی و شلوار زنانه کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالا‌ها و اقلام موجود در این انبار در سامانه انبار‌ها ثبت نشده بود، گفت: همچنین طی استعلامات گمرکی مشخص شد که اسناد گمرکی موجود نیز مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

به گفته وی تعداد ۲۳۵۲ عدد کلاه آفتابی و ۱۴ هزار و ۴۷۲ ثوب لباس زنانه خارجی قاچاق که محصول کشور چین بود، از این محل کشف و ضبط شد. کارشناسان ارزش این اقلام را ۱۵ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

افشاری با بیان اینکه در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار