حمایت خیر شیرازی از دانشجویان

اکبر سلطانی نسب موسس خیریه اکبر سلطانی نسب از خیرین برگزیده استان فارس مبلغ ده میلیارد ریال به صندوق حمایت از دانشجویان اهدا کرد.

علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه در حاشیه‌ی امضای این تفاهمنامه گفت: با نگاه نیک اندیشانه‌ی خیرین و اساتید و با هماهنگی مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی از سال ۱۳۹۴صندوقی جهت حمایت از دانشجویان رشته‌های پزشکی شکل گرفت که با حمایت مداوم حامیان، این صندوق در زمینه‌ی اعطای وام‌های قرض الحسنه به دانشجویان پزشکی ودستیار تخصصی فعال است.

او افزود: جهت برنامه ریزی جذب منابع و نحوه اهدای تسهیلات به دانشجویان، کمیته‌ای تخصصی برای مدیریت بهتر این امور تشکیل شده و تاکنون با تلاش خیرین و اساتید دانشگاه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال به صورت وام قرض الحسنه به ۸۵۰ نفر از دانشجویان ودستیاران متقاضی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی، اعطا شده است.

رامجردی یادآور شد: مردم و خیرین می‌توانند نیات خود را در قالب مشارکت در تامین پشتوانه‌ی مالی این صندوق اجرایی کنند وکارشناسان این مجمع با شماره تماس ۳۲۳۵۹۲۰۰ آماده‌ی مشاوره و پاسخ گویی در این زمینه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار