ترافیک در تهران ایجاد شده است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آغاز ترافیک در بزرگراه‌های بابایی، همت، آبشناسان، زین الدین، نواب، حکیم و چمران مشاهده می شود.

سرهنگ فیروز کشیر درباره ترافیک امروز شهر تهران در برنامه زنده شهر امن گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، چمران، آبشناسان، شیخ فضل الله، یادگار امام (ره) و محمد علی جناح شروع شده و در حال شکل گرفتن است. 

او  ادامه داد: همچنین بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران- کرج، آزادگان، بابایی، نیروی زمینی، شهید سلیمانی، صیاد، زین الدین، امام علی (ع)، علامه، جانبازان، بزرگراه لشگری و رسالت نیز در حال شکل گیری و پر تراکم است. 

سرهنگ کشیر بیان کرد : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر و عرض کم پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت هستند. 

سرهنگ کشیر گفت: طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی در حال اجراست و این طرح به این منظور انجام می‌شود که تعداد معدودی از رانندگان هستند که قوانین را رعایت نکرده و قصد دارند زودتر از رانندگانی که در انتظار ورود به رمپ‌ها و خروجی‌ها حضوری منظم دارند وارد شوند و به قول معروف زرنگی نمایند که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ، با حضور خود در این مقاطع از این تخلف رانندگان جلوگیری بعمل می‌آورند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از مراجعه کنندگان و شهروندانی که قصد بازدید از نمایشگاه کتاب را دارند خواست حتماً در پارکینگ‌هایی که به همین منظور جهت پارک و توقف خودرو‌ها در نظر گرفته شده پارک کرده و از توقف در دیگر معابر و پارک دوبل خودداری کنند.

خبرنگار: عطیه رضایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار