منطقه آزاد ارس و جلفا دومین مقصد گردشگری استان بعد از تبریز است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: منطقه آزاد ارس و جلفا دومین مقصد گردشگری استان بعد از تبریز است که باید از این ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه این منطقه استفاده کرد.

تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان جلفا گفت: باید برای نسل جوان تبیین کنیم که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و اگر امروز در امنیت کامل زندگی می‌کنیم در سایه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز ایران کشوری است که از هیچ کس دستور نمی‌گیرد و خود الهام‌بخش ملت‌های آزاده دنیاست که این عزت و سرافرازی به برکت خون شهدای انقلاب به دست آمده است.

وی گفت: تداوم مسیر انقلاب اسلامی و پای‌بندی نسل جوان به آرمان‌ها و ارزش‌های این انقلاب، در گرو تبیین دستاورد‌های کشور در چهار دهه گذشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین به ظرفیت‌های شهرستان جلفا برای توسعه اشاره کرد و گفت: جلفا یکی از شهر‌های مهم و ترانزیتی کشور محسوب می‌شود و با صنایعی که در منطقه آزاد ارس شکل گرفته، به یک قطب تجاری و صنعتی تبدیل شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: تمام مسولین باید برای ایجاد فرهنگ و گسترش عفاف و حجاب اهتمام کامل داشته باشند.

در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات اسمعیل عطاپور فرماندار جلفا، محمد بامدادی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار